سه شنبه 19 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
14 فروردین» شارژ دستگاههای الکترونیکی با ضربان قلب!، مهر
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگاهی برای شارژ تمام موبایل‌ها و پخش‌کننده‌های قابل‌حمل، مهر

یک شرکت چندملیتی آمریکایی ارائه دهنده سیستمهای انرژی هوشمند، دستگاهی را توسعه داده است که امکان شارژ همزمان باتریهای تلفنهای همراه و پخش کننده های قابل حمل مختلف را فراهم می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت دوراسل دستگاهی با عنوان "مای- گرید" (myGrid) را توسعه داده است که از یک صفحه مغناطیسی سبک و باریک تشکیل شده است که کافیست روی آن تلفن همراه و یا پخش کننده قابل حمل را قرار داد و آن را شارژ کرد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




این متدی ساده است که می تواند تنها از طریق یک پریز برق به طور همزمان حداکثر چهار دستگاه قابل حمل را بدون نیاز به شارژر ویژه آن دستگاه شارژ کرد.

زمانی که یک دستگاه مثل تلفن همراه روی سطح این صفحه قرار می گیرد شارژ آغاز می شود و زمانی که شارژ باتری تمام شد دستگاه به طور خودکار شارژ را متوقف می کند.

این دستگاه دارای سرهای منطبق با اتصال شارژر دستگاههای قابل حمل است که به دستگاه سازگار با خود متصل می شود و به این ترتیب انرژی از صفحه اصلی به باتری دستگاه منتقل می شود.

پد این صفحه کاملا ایمن است و بنابراین بدون نگرانی از برق گرفتگی حتی در فاز شارژ نیز می توان به آن دست زد.

در داخل جعبه این دستگاه تقریبا تمام شکافها و سرهای شارژرهای دستگاههای مختلف موجود در بازار وجود دارد و بنابراین "مای- گرید" می تواند تمام دستگاههای سازگار با این سرها را شارژ کند.

براساس گزارش hwGadget، همچنین امکان خرید سر شارژرها به صورت تکی و جداگانه وجود دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016