شنبه 6 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جای خالی وب‌سایت‌های روزنامه در میان برترین‌ها، ایسنا

وب‌سایت‌های روزنامه سنتی در جدیدترین رتبه‌بندی کام اسکار از 50 سایت آمریکایی در ماه ژوئن 2010 نتوانستند جزء 10 سایت برتر قرار بگیرند.

به گزارش ایسنا، با توجه به این‌که این سایت‌ها اقداماتی را در جهت بهبود بیش‌تر انجام دادند، از آمارهای گزارش شده درباره آن‌ها انتظار بیش‌تری می‌رفت.

به هر حال این آمارها چندان هم تیره و تار نبود و رتبه سایت‌های روزنامه در مقایسه با ماه ژوئن 2009 به‌طور قابل توجهی بالاتر قرار داشت.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تریبون اینتراکتیو با 28 میلیون بازدیدکننده منحصر و شرکت واشنگتن پست با 26 میلیون بازدیدکننده منحصر در رتبه 40 و 47 قرار گرفتند، در حالی که نیویورک تایمز دیجیتال سه پله صعود کرده و با 69 میلیون بازدیدکننده در رتبه سیزدهم قرار گرفت.

البته معلوم نیست پس از برقراری سیستم اشتراک در وب سایت این روزنامه، آمارهای مذکور دستخوش تغییر شود یا خیر؛ گوگل، یاهو و مایکروسافت با ترافیک بهتر از سال گذشته جزء سه سایت پربازدیدکننده برتر قرار گرفتند.

فیس‌بوک دو پله صعود کرده و با گرفتن جای AOL در رتبه چهارم قرار گرفت. شمار بازدیدکنندگان این سایت از 77 میلیون در سال گذشته به 142 میلیون نفر رسید.

این آمارها نشان می‌دهد یک سایت مولتی پلت‌فرم تا چه اندازه می‌تواند سودمند باشد زیرا پژوهش‌ها نشان می‌دهد بسیاری از کاربران آمریکایی سایت‌های خبری را به فیس‌بوک ترجیح می‌دهند.

این آمارها هم‌چنین نشان می‌دهند که شبکه اجتماعی تا چه اندازه اهمیت یافته که لزوم استفاده از آن‌ها برای اشتراک‌گذاری اطلاعات از سوی دبیران خبری را بارز می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016