چهارشنبه 22 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کتاب‌های سنتی هنوز محبوبتر از کتاب‌خوان‌های الکترونیک، فارس

با وجود روی کار آمدن انواع دستگاه‌های کتاب‌خوان الکترونیکی با قابلیت‌ها و امکانات مختلف، کاربران همچنان کتاب‌های کاغذی را به این قبیل دستگاه‌ها ترجیح می‌دهند

به گزارش فارس به نقل از تایمزدیلی، تولیدکنندگان دستگاه‌های الکترونیکی ارتباطی با قابلیت اتصال به اینترنت مشتریان خود با امکانات و قابلیت‌های جدید بمباران کرده‌اند و تلاش می‌کند در دستگاه‌های الکترونیکی جیبی تمام نیازهای کاربران را برآورده کنند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




با هجوم انواع فناوری‌ها به زندگی روزمره کاربران و مواجه مردم با این جریان، برخی کار‌شناسان پایان عمر کتاب‌های کاغذی را پیش‌بینی کرده‌اند و البته در این میان معتقدند که کتابخانه‌های عمومی همچنان نزد کاربران محبوب خواهند ماند.

«نانسی سانفورد» مدیر کتابخانه عمومی فلورانس-فلوریدای آمریکا گفت: ‌ هم‌اکنون برای کتاب‌های کاغذی بیش از فناوری‌های مختلف پیرامون خود زمان صرف می‌کنیم. به طور کلی بودجه‌ای که هر یک از شهروندان برای خرید کتاب‌های سنتی در نظر می‌گیرند دو برابر بودجه آن‌ها برای خرید فناوری‌های مختلف است.

یکی از ابزارهای که این روز‌ها جایگزین کتاب‌های کاغذی شده، دستگاه کتابخوان الکترونیکی کیندل ساخت شرکت آمازون و همچنین دستگاه Nook است که به کاربران امکان می‌دهد نسخه الکترونیکی کلیه کتاب‌ها، مجلات و روزنامه‌ها را از طریق اینترنت دریافت کنند و در اختیار داشته باشند.

قیمت این دستگاه‌ها همچنان گران است، دریافت نسخه الکترونیکی نشریات و کتاب‌ها توسط این دستگاه‌ها بسیار ارزان‌تر از خرید کتاب‌های سنتی انجام می‌شود. دستگاه Kindle هم‌اکنون با قیمت ۲۵۰ دلار فروخته می‌شود و در عین حال امکان دسترسی آنلاین به انواع کتاب‌های مورد نیاز کاربران را فراهم می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016