چهارشنبه 11 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آمازون هم فروشگاه مجازي نرم افزار راه انداخت

همكاران سيستم - شركت بزرگ اينترنتي آمازون از 26 مارس سال جاري خدمات دانلود نرم افزار ويژه‌ي مك را راه‌اندازي كرده است.

آمازون قصد دارد با اين سرويس كه در حال حاضر حدود 250 برنامه و بازي را ارائه مي‌دهد، رقابتي جدي را با اپل و فروشگاه مجازي عرضه‌ي محصولاتش آغاز كند.

فروشگاه اينترنتي اپل از ژانويه سال 2011 به ارائه نرم افزار هاي ويژه‌ي مك و آي فون مي‌پردازد.

اين دو فروشگاه تا حدودي زيادي شبيه هم هستند اما آمازون از لحاظ تعداد نرم افزارهاي ارائه شده در وضعيت بهتري قرار دارد. براي مثال نرم افزار آفيس مايكروسافت تنها در سايت آمازون به فروش مي‌رسد. همچنين برخي از صاحب نظران بر اين عقيده اند كه اين دو فروشگاه كمي با هم اختلاف قيمت دارند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نرم افزارهايي كه در قسمت مك فروشگاه آمازون قرار دارند، قابليت دانلود به دفعات را دارند، مگر اينكه سايت براي آن محدوديت جداگانه‌اي وضع كند. اما برخلاف سرويس اپل، كاربران آمازون، متوجه زمان به‌روزرساني يك نرم افزار نمي‌شوند.

آمازون با اين محصول جديد مي‌خواهد دامنه‌ي فعاليتش را افزايش دهد. ظرف چند ماه اخير سرويس فروش كتاب‌هاي الكترونيكي آمازون (كيندل)، به نرم افزاري مجهز شد تا براي دستگاه‌هاي اپل و تحت سيستم عامل آندرويد گوگل نيز قابل دريافت باشد. آمازون با شروع كار اين فروشگاه از ماه مارس و عرضه‌ي نرم افزارهايي براي تلفن هاي همراه هوشمند و رايانه‌هاي لوحي در آن با فروشگاه آندرويد گوگل نيز وارد رقابت شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016