شنبه 24 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرتاب آي‌پد از مرز فضا و فرود سالم آن در زمين! ایسنا (+ ویدئو)

شركت G-Form در گامي رو به ‌جلو براي اثبات ايمني بالاي محافظهاي آي‌پد خود يك تبلت اپل را از لبه فضا به زمين پرتاب كرد كه در نهايت تعجب سالم به زمين رسيد.

به گزارش سرويس فناوري خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اين شركت سازنده محصولات محافظ و جاذب شوك در ويديويي به نمايش آزمايش خود پرداخته كه در آن يك دستگاه آي‌پد و محافظ آن به يك بالون هواشناسي متصل شده و در ارتفاع 30 كيلومتري زمين كه مرز فضا تلقي مي‌شود قرار گرفت.

در اين ويديو كه از طريق يك دوربين متصل به بالون ضبط شده، مي‌توان اين محموله فناوري را در آسمان مشاهده كرد كه در پي تركيدن بالن در اثر فشار ارتفاع، آي‌پد به زمين سقوط مي‌كند.

محققان با استفاده از مكان‌ياب درون اين آي‌پد موفق به شناسايي آن در نوادا شدند كه به طور كاملا سالم كار مي‌كرد.

اين در حالي است كه اين شركت در سايت خود ضمن ابراز خوشحالي از انجام اين آزمايش و نتيجه جالب آن از كاربران خود خواسته تا اين آزمايشات خطرناك را انجام ندهند!




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




محافظهاي G-Form بسيار نازكتر از محافظ خود آي‌پد بوده و براي مواد فناوري پيشرفته كه در اثر ضربه ممكن است تغيير حالت دهند، ساخته شده است.

قسمت بيروني اين پوشش از مواد بالستيك نظامي پوشيده شده و براي مقاومت در برابر ضربه‌هاي احتمالي بر روي بخش شيشه‌اي دستگاه‌ها ساخته شده است.

آزمايش‌هاي قبلي اين شركت به نمايش ضربات استادان كونگ‌فو و ضربات بسيار سريع به اين پوشش اختصاص يافته بود.

از ديگر محصولات اين شركت مي‌توان به زانوبند و آرنج‌بندهاي ضد ضربه براي موتورسواران اشاره كرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016