پنجشنبه 26 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> تقاضا برای بهترين شغل دنيا باعث از کار افتادن وب سايت آن شد

خبرنگار دیدنی های - گویا نیوز، شانس نگهبانی از جزيره ی استوايی کوچکی در استراليا چنان در سراسر دنيا علاقه مند داشته است که سيل درخواست ها باعث از کار افتادن وب سايتی شد که اين شغل در آن تبليغ شده است.

اين شغل، که حقوق آن 105,000 دلار برای گذراندن 6 ماه در جزيره ی «Great Barrier Reef» در هميلتون-استرالیا است، تا کنون صدها هزار داوطلب داشته است.

يک مقام رسمی ايالت «کويينزلند»، که اين شغل را پيشنهاد کرده است، عنوان کرد که اين شغل به عنوان پادزهری برای رکود اقتصادی جهاتی به وجود آمده و در 18 کشور دنيا از جمله امريکا و چين تبليغ شده است.

طبق گزارش رسانه های محلی پس از سيل تقاضاها تکنيسين ها مجبور به بازسازی وب سايت www.islandreefjob.com شدند، زيرا اين وب سايت نتوانست است از عهده ی حجم بالای تقاضاها برآيد و پس از چند ساعت از کار افتاد. هنوز بسياری از بخش های اين وب سايت بازسازی نشده است.

وظايف «بهترين شغل دنيا» عبارتند از غذا دادن به ماهی های اقيانوس، تميز کردن استخر و جمع آوری نامه هايی است که با هواپيما به جزيره می رسند.

کانديدايی که برای اين شغل انتخاب شود بايد غواصی و کوهنوردی کند و به 25 جزيره ی نزديک سر بزند. خانه ای سه خوابه به اين شخص داده خواهد شد و حمل و نقل مجانی در داخل و خارج از جزيره نيز برای وی در نظر گرفته شده است.

هيچ مهارت و تجربه ی خاصی برای اين شغل مورد نياز نيست، و محدوديت سنی نيز وجود ندارد. شروع شغل از ماه جولای خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





Copyright: gooya.com 2016