دوشنبه 27 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ميرحسين موسوی: اگر خاتمی نيايد تصميم خود را اعلام می کنم، اولويت با خاتمی است، مهر

ميرحسين موسوی اعلام کانديداتوری خود را به دو ماه ديگر که وضعيت حضور خاتمی در انتخابات قطعی می شود موکول کرد و گفت: اگر آقای خاتمی کانديدا نشود در اين مورد فکر می کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، ميرحسين موسوی در ديدار با جمعی از دانشجويان در مورد کانديداتوری خود گفت: خط قرمز من خاتمی است و تا وقتی احتمال حضور ايشان در انتخابات باشد به آمدن فکر نخواهم کرد و در صورتی که خاتمی ترجيح بدهد کانديدا نشود بر روی اين موضوع فکر خواهم کرد.

نخست وزير سابق جمهوری اسلامی ايران همچنين گفت : تمامی اظهارنظرهای نقل شده انتخاباتی از جانب خود را در روزهای اخير تکذيب می کنم و پاسخ آمدن يا نيامدن خود به صحنه انتخابات را به دو ماه ديگر که وضعيت حضور خاتمی در انتخابات مشخص می شود موکول می کنم.

وی ادامه داد : در دوران اصلاحات مشاور آقای خاتمی بودم و اکنون نيز مشاور ايشان هستم و در شرايط فعلی خاتمی را بهترين گزينه برای رياست جمهوری می دانم.





















Copyright: gooya.com 2016