سه شنبه 28 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

باهنر ديدارش با ميرحسين موسوی را تکذيب کرد، فارس

خبرگزاری فارس: نايب رئيس دوم مجلس خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر ديدارش با ميرحسين موسوی را تکذيب کرد.

محمدرضا باهنر نايب رئيس دوم مجلس در گفتگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس گفت:‌ من تاکنون نشست و ملاقاتی با ميرحسين موسوی نداشته‌ام و اين خبری که از ديدار من با ميرحسين منتشر شده قطعا نادرست است و آن را تکذيب می‌کنم.
وی اظهار داشت: من فقط در جلسات مجمع تشخيص مصلحت نظام آنهم در حد سلام و عليک با ميرحسين ارتباط داشته‌ام.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


باهنر همچنين با اشاره به خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر اينکه «خبرنگاران حاضر در جلسه امروز مجلس مدعی خروج تعدادی کارت سفيد از جيب باهنر بودند» گفت:‌ اين خبر تکذيب می‌شود و صحت ندارد.
وی افزود: حدود ۲۰ نماينده و در نهايت هم حدود ۴۰ تا ۵۰ نماينده از فراکسيونهای مختلف مجلس در هنگام شمارش آرای محصولی در جايگاه هيئت رئيسه مجلس حضور داشتند و بر نحوه شمارش آرا نظارت می‌کردند و خود خبرنگاران شاهد اين موضوع بودند.
نايب رئيس دوم مجلس گفت: در جلسات قبلی در هنگام رای اعتماد يا استيضاح وزير برای شمارش آرا از سه يا چهار نماينده می‌خواستيم که در جايگاه هيئت رئيسه حضور يابند اما عده‌ای زيادی از نمايندگان در جايگاه حضور می‌يافتند. به همين دليل ما امروز احساس نکرديم که از نمايندگان بخواهيم در جايگاه حضور يابند چرا که خود نمايندگان در جايگاه حضور داشتند.





















Copyright: gooya.com 2016