جمعه 1 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدعلی ابطحی: ميرحسين موسوی همراه با يک جريان سياسی فعال وارد عرصه انتخابات شود، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
عضو شورای مرکزی مجمع روحانيون مبارز با تاکيد بر اينکه مطرح شدن نام مير حسين موسوی نشان دهنده آن است که وی به عنوان يک فعال سياسی دلسوز، موقعيت کشور را درک می‌‏کند، ابراز داشت: طبيعی است که در چنين شرايطی ميرحسين موسوی بخواهد در هر شکل و وضعيتی به کشور کمک کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد علی ابطحی با حضور در غرفه خبرگزاری"ايلنا"، در مورد احتمال حضور ميرحسين موسوی در انتخابات آتی رياست جمهوری تصريح کرد: حضور مجدد مير حسين موسوی در عرصه انتخابات پس از سال‌‏ها سکوت نشانه عمق اتفاقی است که در سطح جامعه می‌‏افتد.
وی با بيان اينکه مير حسين موسوی همواره مورد دعوت جريان‌‏های مختلف اصلاح‌‏طلب برای حضور در عرصه انتخابات بوده است،تصريح کرد: اينکه امروز مهندس موسوی با نشاط‌‏تر از گذشته قصد حضور در عرصه انتخابات را دارد، نشان دهنده اين است که وی به عنوان يک مرد دلسوز موقعيت کشور را درک می‌‏کند و طبيعی است که در چنين شرايطی بخواهد با هر شکل و وضعيتی به کشور کمک کند و اين توقع گذشتگان و آيندگان است.
وی تاکيد کرد: اين توقع از مير حسين موسوی وجود دارد که همراه با يک جريان سياسی فعال وارد عرصه انتخابات شود و انديشه حمايت گرايانه ايشان از کشور و مسائل مهم کشور قابل تقدير است.





















Copyright: gooya.com 2016