سه شنبه 5 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کروبی: خاتمی بيايد يا نيايد، رای من کم نمی شود، احمدی نژاد طرح مرا برای جمع آوری رای، کپی کرده! انتخاب

خبرگزاری انتخاب : کروبی در مورد برنامه های اقتصادی خود گفت: ۴ سال پيش که من برنامه های اقتصادی خود را تشريح کردم و گفتم به هر ايرانی ماهی ۵۰ هزار تومان خواهم داد، عده ای فرياد برآوردند و مسخره کردند که اين آقا عوامفريبی می کند و نمی تواند چنين کاری کند.

يکی از وبلاگ نويسان شرکت کننده در اين جلسه ، بخش هايی از اظهارات دبيرکل حزب اعتماد ملی در ديدار با وبلاگ نويسان را در اختيار خبرنگار «انتخاب» گذاشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری «انتخاب»، مهدی کروبی گفت: من از آقای خاتمی می خواهم که در انتخابات شرکت کند تا فضا رقابتی تر شود.

دبير کل حزب اعتماد ملی ضمن استقبال از حضور خاتمی در انتخابات گفت: البته اگر ايشان بيايد فرق چندانی در آرای انتخاباتی من ايجاد نخواهد شد.

وی افزود: من رای خود را دارم، چه ايشان بياد و نيايد، من آرای خود را برای انتخابات آتی دارم.

کروبی همچنين در اين جلسه، در مورد برنامه های اقتصادی خود گفت: ۴ سال پيش که من برنامه های اقتصادی خود را تشريح کردم و گفتم به هر ايرانی ماهی ۵۰ هزار تومان خواهم داد، عده ای فرياد برآوردند و مسخره کردند که اين آقا عوامفريبی می کند و نمی تواند چنين کاری کند.

دبير کل حزب اعتماد ملی ادامه داد: اما امروز همان معترضين از جمله آقای احمدی نژاد با کپی برداری از طرح من، به فکر جمع کردن رای است.





















Copyright: gooya.com 2016