سه شنبه 5 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسن رضايی: برنامه‌ام به تفاهم رساندن نامزدهای رياست جمهوری است، مهر

خبرگزاری فارس: دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: هدف من در انتخابات رياست‌جمهوری به تفاهم رساندن نامزدها است تا يک نفر از بين آنان انتخاب کنند و بقيه هم در دولت آن فرد مشارکت فعال داشته باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری فارس، محسن رضايی دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در مصاحبه با پايگاه اطلاع رسانی خود در پاسخ به سوالی مبنی بر اينکه يکی از رسانه‌ها اعلام کرده است که هيچ برنامه‌ای برای نامزدی در انتخابات رياست جمهوری نداريد، گفت: برنامه من در اين انتخابات به تفاهم برساندن نامزدها است تا يک نفر را از بين خودشان انتخاب کنند و بقيه هم در دولت آن فرد مشارکت فعال داشته باشند.
وی افزود: با وجود رهبری در ايران، دولت مهمتر از رئيس جمهوری است و کشور ما نيازمند دولت کارآمد و متعهد است که وقتی به آن نگاه می‌شود تعدادی از اعضای کابينه که در پست های حساس دولت قرار دارند، هرکدام در حد يک رئيس جمهور باشند و چون مشوق يک دولت ائتلافی هستم، در شرايط کنونی هنوز برای خودم نفياً و اثباتاً تصميمی نگرفته ام و لذا خبر منتشره را تکذيب می کنم.
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در پايان در پاسخ به سوالی در خصوص اينکه آيا در اين زمينه موفقيتی حاصل شده است يا خير؟، گفت: بنده با اکثر نامزدهای احتمالی انتخابات رياست جمهوری در اين خصوص صحبت کردم و آنها نيز از چنين طرحی استقبال کردند، ولی هنوز به يک راهکار اجرايی دست پيدا نکرده‌ايم.





















Copyright: gooya.com 2016