سه شنبه 12 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی کروبی: نامزدها بايد دست از ترديد بردارند، درست نيست مردم را بلاتکليف نگه داريم، ايسنا

مهدی کروبی گفت: حضور و اعلام آمادگی کانديداهای متعدد اصلاح‌طلب را در انتخابات را نه تنها مضر نمی‌دانم، بلکه معتقد هستم اين امر نشان‌گر عزم و اراده مصمم افراد دلسوزی است که برای پيروزی اصلاح‌طلبان به ميدان آمده‌اند.

به گزارش ايسنا دبير کل حزب اعتماد ملی با اعلام اين مطلب در جمع برخی فعالان سياسی و اقتصادی استان يزد افزود: در حال حاضر دولت با در اختيارداشتن امکانات و ابزارهای مهم و اثرگذار پيشتاز است؛ بنابراين دلسوزان نظام و مردم که از وضعيت نامطلوب حاضر و فشاری که به مردم می‌آيد مطلع هستند، بايد با قدرت به صحنه بيايند و با همدلی و وفاق موجب پيروزی اصلاح‌طلبان و خدمتگزاری به مردم شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: نامزدها بايد دست از ترديد بردارند و به صراحت اعلام آمادگی برای آمدن و همراهی با اصلاح‌طلبان برای پيروزی کنند.

وی افزود: هر بزرگواری که قصد حضور در انتخابات دارد مفيد است و اين نشانه عزم و اراده‌ای است که برای خدمت به مردم و نظام هست.

کروبی ادامه داد: درست نيست مردم را بلاتکليف نگه داريم، مردم چشم‌انتظار تغيير وضع موجود هستند، هم‌چنين با وجود امکانات محدودی که در اختيار داريم وقت زيادی تا انتخابات نداريم.

وی تأکيد کرد: به هر حال اواخر کار مشخص می‌شود رييس‌جمهور چه کسی خواهد بود؛ زيرا مردم خودشان با حضور در برنامه‌ها و سخنرانی‌ها اظهار تمايل خواهند کرد؛ بنابراين مردم را نبايد بلاتکليف نگه داريم، اين بلاتکليفی به ضرر مردم، اصلاحات و طرفداران اصلاحات خواهد بود.

به گزارش ايسنا به نقل از سحام نيوز هم‌چنين اعضای شاخه بانوان حزب اعتماد ملی، روز پنج‌شنبه هفته جاری با دبير کل حزب اعتماد ملی ديدار می‌کنند.

بدرالسادات ميرموسوی رييس شاخه بانوان حزب اعتماد ملی با اعلام اين خبر افزود: اعضای شاخه بانوان حزب اعتماد ملی در پی اعلام کانديداتوری رسمی دبير کل اين حزب با مهدی کروبی ديدار می‌کنند.





















Copyright: gooya.com 2016