پنجشنبه 5 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال فرزاد کمانگر و علی حيدريان به بند بيماران عفونی، مجموعه فعالان حقوق بشر

فرزاد کمانگر ، معلم محکوم به اعدام به همراه علی حيدريان فعال کرد محکوم به اعدام پس از پنج ماه حضور در بند امنيتی ۲۰۹ زندان اوين ، ساعاتی پيش به بند ۴ زندان رجايی شهر کرج که مختص نگهداری بيماران عفونی ، ايدزی و هپاتيتی است منتقل گرديدند .همچنين فرهاد وکيلی ديگر فعال کرد محکوم به اعدام به اندرزگاه ۷ زندان اوين منتقل گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين افراد که سومين سال زندان خود را به سر می برند ، دارای اتهامی جديد نبوده و اساس انتقال اخير آنان به بند امنيتی وزارت اطلاعات مبهم می باشد ، هر چند مطلعان از افزايش فشار بر اين زندانيان سخن می گويند.
احکام اين زندانيان ، همچنان بدون تغييری قطعی است ، فرزاد کمانگر در آستانه اعدام قرب الوقوع قرار دارد و علی حيدريان و فرهاد وکيلی علاوه بر اعدام ، محکوميت ده سال زندان نيز دارند که حکم اعدام آنان پس از تحمل کيفر ده ساله زندان قابليت اجرا پيدا خواهد نمود.
کمانگر و حيدريان در حالی به بند بيماران عفونی زندان کرج منتقل گرديدند که تمامی وسايل اوليه ، شخصی و مورد نياز آنان همچون پتو و غيره را نيز از آنان ضبط کرده اند.

مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران





















Copyright: gooya.com 2016