دوشنبه 30 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حماس: فقط ۴۸ شهيد داده ايم، انتخاب

خبرگزاری انتخاب - ابو عبيده سخنگوی گردانهای شهيد عزالدين قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطين روز دوشنبه اعلام کرد مبارزان فلسطينی ۴۷ دستگاه تانک و خودروی زرهی ارتش رژيم صهيونيستی را منهدم کردند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ابو عبيده سخنگوی گردانهای شهيد عز الدين قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطين روز دوشنبه اعلام کرد مبارزان فلسطينی ۴۷ دستگاه تانک و خودروی زرهی ارتش رژيم صهيونيستی را منهدم کردند .

به گزارش خبرگزاری «انتخاب»، حماس همچنين اعلام کرد تنها چهل و هشت تن از مبارزان اين جنبش در حملات رژيم صهيونيستی به نوار غزه به شهادت رسيده اند.

ابوعبيده سخنگوی گردانهای عزالدين قسام شاخه نظامی جنبش حماس در کنفرانسی مطبوعاتی در غزه گفت : "‌ ما به همه اعلام می کنيم که چهل و هشت نفر از مبارزان قسام به شهادت رسيده اند."

بر اساس اعلام خبرگزاری فرانسه از غزه، اسرائيل ادعا می کند بيش از پانصد تن از مبارزان اين جنبش را در تهاجم به غزه کشته است .





















Copyright: gooya.com 2016