چهارشنبه 2 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد: خداوندا! عمرم را در اين ۴ سال به صورت MP3 خلاصه کن! انتخاب

خبرگزاری انتخاب : رييس جمهور در اين جلسه با اشاره به نزديک شدن به ايام انتخابات گفته است: من هرگز هيچ فعاليت انتخاباتی و تبليغاتی برای خودم نکرده ام.احمدی نژاد در اين ديدار قسم جلاله خورد که در مدت ۳ سال، مسئوليتش يک کار تبليغاتی نکرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دکتر محمود احمدی نژاد اخيراً در جلسه ای با حضور برخی چهره های سياسی، در مورد برخی برکناری ها در دولت،«لجبازی های مجلس هفتم»، فشار مضاعف کار، فعاليت های انتخاباتی و ... سخن گفت.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری «انتخاب» Entekhab.Org ، وی در اين جلسه با اشاره به نزديک شدن به ايام انتخابات گفته است: من هرگز هيچ فعاليت انتخاباتی و تبليغاتی برای خودم نکرده ام.

احمدی نژاد در اين ديدار قسم جلاله خورد که در مدت ۳ سال، مسئوليتش يک کار تبليغاتی نکرده است.

وی همچنين با اشاره به فعاليت بدون وقفه برای خدمت به مردم با يادآوری خاطره ای گفته است: وقتی که فشارهای ناشی از کار فشرده در مشهد، باعث شد که با افت فشار خون مواجه شوم مطلبی را به شوخی گفتم که جالب بود.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری «انتخاب»، وی افزود: من به زبان شوخی گفتم که « از خدا خواسته ام اگر قرار است عمر بيشتری داشته باشم، به صورت ام پی تری (MP3) در اين ۴ سال خلاصه کند تا بتوانم بيشتر به مردم خدمت کنم.





















Copyright: gooya.com 2016