سه شنبه 8 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حائری، عضو شورای مرکزی اعتماد ملی: تفکر ميرحسين ۱۰۰ درصد به کروبی نزديک تر است، فارس

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بيان اينکه ورود ميرحسين به فضای سياسی کشور را به فال نيک می‌گيريم، تصريح کرد: تفکر ميرحسين ۱۰۰ درصد به کروبی نزديکتر است و در صورت موافقت موسوی در کابينه کروبی حضور خواهد داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سيد محمد حائری رئيس دفتر حقوقی حزب اعتماد ملی در گفتگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس افزود: بايد جوری تصميم گيری کنيم که کشور به سوی چالش‌های۱۲ سال گذشته پيش نرود و خاتمی نيز خود به خوبی می‌داند که چه کسانی از درون جبهه اصلاح طلبی با تندروی موجب ايجاد مشکلات متعدد و هزينه برای کشور شدند و خاتمی بايد برای موفقيت خود از اين تندروها عبور کند.
رئيس دفتر حقوقی حزب اعتماد ملی عنوان کرد: در جبهه اصلاح طلبی دو جريان نقش آفرينی کردند،‌ يکی جريان تندرويی که با به چالش کشيدن مبانی نظام، ‌تحصن و استعفا قصد داشت کار خود را به پيش برد و دسته دومی که با تاکيد بر لزوم توجه به قانون اساسی و کليت نظام به دنبال اصلاح در برخی مسائل و حوزه‌های امور کشور برای بهبود روند توسعه و آبادانی کشور بود و همواره در درون جبهه اصلاحات و جريان اصلاح طلبی اين دو گروه در تقابل با هم بوده‌اند و با تاکيد بر ضرورت وجود ائتلاف در اين جبهه، شکل گيری هر گونه ائتلاف ميان اين دو دسته ائتلافی صوری بوده است.
وی ادامه داد: شرايط مشخص است و کسی که می‌خواهد وارد عرصه انتخابات شود بايد جرات و جسارت بيان آن را داشته باشد و حرف خود را به طور مستقل بيان کند و اينکه برخی حضور خود را به امروز و فردا موکول می‌کنند، نشانه عدم حضور آنها در انتخابات است.
رئيس دفتر حقوقی حزب اعتماد ملی تاکيد کرد: دير اعلام شدن زمان کانديداتوری برای انتخابات نقطه منفی در اين عرصه به شمار می‌رود و بايد تکليف مردم، افراد و گروه‌ها را هر چه سريع‌تر مشخص کرد.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بيان اينکه ورود ميرحسين به عنوان يک چهره توانمند با قابليت مديريت کشور در شرايط بحرانی به فضای سياسی کشور را بايد به فال نيک گرفت، اظهار داشت: تفکر ميرحسين ۱۰۰ درصد به کروبی نزديکتر است و در صورت موافقت موسوی به حضور در کار اجرايی کشور، وی در کابينه کروبی حضور خواهد داشت.





















Copyright: gooya.com 2016