سه شنبه 15 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار حجازی، جانشين فرمانده سپاه: جناح‌های سياسی از ميان نيروهای نظامی يارکشی نکنند، ايسنا

جانشين فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بيان اين‌که " سپاه يکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است" گفت: سپاه نيز توانست تهديدات را دفع کند و دشمن بزرگی مانند رژيم صهيونيستی را شکست دهد و توطئه‌های گوناگون عليه کشورمان را خنثی کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) سردار حجازی طی سخنانی در حاشيه مراسم اختتاميه بيست و هفتمين دوره مسابقات قرآن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در ارزيابی از عملکرد اردوغان اظهار کرد: آقای اردوغان با اين اقدام شجاعانه و بسيار به جای خود نشان داد که آرمان فلسطين تنها متعلق به مردم فلسطين نيست، بلکه تمامی مسوولين و آحاد ملت‌ها به اين آرمان اعتقاد دارند و به نظر من استقبال پرشور مردم ترکيه بزرگترين پاداش به ايشان بود.

وی هم‌چنين در پاسخ به پرسش ديگری درباره احتمال تهديد ترکيه با توجه به حرکت اردوغان گفت: چنين چيزی متصور نيست.

خبرنگار ديگری پرسيد: آيا برای دهه مبارک فجر طرح‌های جديدی از دستاوردهای سپاه را ارايه خواهيد کرد؟

حجازی پاسخ داد: علی‌القاعده در برنامه‌های مختلف و زمينه‌های گوناگون در نمايشگاه دستاوردها و نوآوری‌های سپاه مواردی وجود دارد که نمی‌توان آن‌ها را به تفسير گفت.

يکی ديگر از خبرنگاران درباره دخالت نظاميان در سياست پرسيد و از سردار حجازی خواست تا توصيه‌ای به نظاميان داشته باشد.

جانشين فرمانده سپاه در پاسخ گفت: هميشه گفته‌ايم که ما همه بايد به آن‌چه حضرت امام(ره) فرموده متعهد باشيم. اما نکته متقابلی هم وجود دارد و آن اين‌که جناح‌های سياسی هم نبايد سعی کنند که در ميان نيروهای نظامی يارکشی کنند. يعنی همان‌قدر که به نيروهای مسلح بايد گفت که در سياست دخالت نکنيد، به سياسيون هم بايد گفت که سعی نکنيد از ميان نيروهای نظامی يارگيری کنيد.





















Copyright: gooya.com 2016