سه شنبه 15 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ناطق نوری: به خاتمی برای کانديداتوری در انتخابات مشاوره ندادم، از افرادی حمايت می‌کنم که مانند خودم اصولگرا باشند، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
عضو ارشد شورای مرکزی جامعه روحانيت مبارز گفت: به سيد محمد خاتمی برای کانديد شدن در انتخابات رياست جمهوری دهم مشاوره ندادم و در ديدارها و جلساتی که داشته‌ايم صحبتی از انتخابات مطرح نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی‌اکبر ناطق نوری در جمع خبرنگاران و در حاشيه مراسم گراميداشت سی‌امين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی که توسط انجمن اصناف و بازار برگزارشده بود‏، در پاسخ به اين سؤال که برخی معتقدند شما از عرصه سياست مدتی دوری کرده‌ايد، آيا برای انتخابات قرار است در نقش يک ليدر حاضر شويد؟ گفت: بنده اين علت را به کرات گفته‌ام و بازهم می‌گويم که افراد سياسی که کار تشکيلاتی انجام می‌دهند بايد برای کارهای خود عمری تعريف کنند و وقتی اين عمر به پايان رسيد کار را به دست جوان‌ترها بسپارند تا آنها با انرژی بيشتر فعاليت کنند و از تجربيات افرادی مانند ما نيز استفاده کنند و اين چيزی است که خود بنده نيز آن را انجام می‌دهم.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اينکه آيا شما به آقای خاتمی برای کانديداتوری در انتخابات رياست جمهوری دهم توصيه‌ای داشتيد؟ گفت: بنده چنين توصيه‌ای را به ايشان نداشته‌ام و در رفت‌وآمدها و جلساتی که با ايشان دارم چنين بحث‌هايی مطرح نشده است، ايشان دوست من هستند و با هم نشست و برخواست داريم اما وارد مباحث انتخاباتی نشده‌ايم.
عضو ارشد شورای مرکزی جامعه روحانيت مبارز در پاسخ به سؤالی در خصوص حمايت وی از اصولگرايان يا اصلاح‌طلبان در انتخابات رياست جمهوری دهم گفت: چون بنده خودم اصولگرا هستم لذا از همان افرادی حمايت می‌کنم که مانند خودم اصولگرا باشند.





















Copyright: gooya.com 2016