چهارشنبه 16 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نسل سومی های مير حسين موسوی هم آمدند، فردا

به نظر می‌رسد فعال شدن ستاد نسل سومی های حامی ميرحسين موسوی برای شناساندن افکار وی به نسل سوم انقلاب است. عدم آشنايی و نزديکی نسل سوم با مير حسين دغدغه ای است که مير حسين موسوی و حلقه نزديکان وی دارند.
در ادامه اخبار ضدو نقيضی که اين روزها درباره کانديداتوری سيد محمد خاتمی و مير حسين موسوی منتشر می شود، ستاد نسل سومی های ياری گر مير حسين موسوی با نام" نسيم ۸۸ " فعاليت خود را آغاز کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش«فردا» جمعی از دانشجويان دانشگاههای تهران، تربيت مدرس و سراسر کشور و نيز سازمانهای غير دولتی جوانان، نمايندگان ادوار مجلس دانش آموزی و… اقدام به راه اندازی اين ستاد و سايت نموده اند. گفته می شود ساير ستادهای مرکزی مهندس موسوی در حال شکل گيری بوده و در روزهای آتی اعلام موجوديت خواهند نمود.

آغاز به کار اين ستاد که بيانگر جدی تر شدن کانديداتوری مير حسين موسوی است، در حالی است که سيد محمد خاتمی نيز در آخرين اظهار نظرانتخاباتی خود گفته است: من بايد به قولی که به مردم داده ام عمل کنم و آمادگی خود را برای حضور (علی رغم ميل شخصی) اعلام دارم.

از طرف ديگر مهدی کروبی نيز که در ادامه سفرهای استانی خود به خوزستان رفته است، به مناسبت سی امين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی بيانيه ای صادر کرده که در آن به تشريح برنامه های انتخاباتی خود پرداخته است.

همچنين طرفداران کانديداتوری عبدالله نوری که خود را هواداران اصلاحات ساختاری در برابر هواداران اصلاحات تفريطی می خوانند، همچنان بر ضرورت کانديداشدن وی تاکيد می کنند.

فعال شدن ستاد نسل سومی های حامی ميرحسين موسوی در حالی که ساير ستاد ها هنوز آغاز به کار نکرده اند، به نظر می رسد برای شناساندن افکار وی به نسل سوم انقلاب است که آشنايی با وی ندارند. عدم آشنايی و نزديکی نسل سوم با مير حسين دغدغه ای است که مير حسين موسوی و حلقه نزديکان وی دارند.





















Copyright: gooya.com 2016