چهارشنبه 23 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ميرحسين موسوی شنبه اعلام کانديداتوری می کند، سحام نيوز

ميرحسين موسوی روز شنبه رسما کانديداتوری خود را برای شرکت د رانتخابات رياست جمهوری اعلام می کند.
يکی از نزديکان ميرحسين موسوی به خبر نگار ما گفت: ستاد انتخاباتی ميرحسين موسوی که فعالتيهای اوليه خود را از دو هفته پيش با معرفی دکتر قربان بهزاديان ن‍‍‍‍‍ژاد به عنوان رئيس ستاد انتخابات آغاز کرده بود در حال آماده شدن برای اعلام رسمی کانديداتوری ميرحسين موسوی در هفته آينده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين اقدام کمتر از يک هفته پس از اعلام نامزدی خاتمی صورت می گيرد.

گفتنی است راه اندازی سايت کلمه، انتصاب دکتر قربان بهزاديان ن‍‍‍‍‍ژاد به عنوان رئيس ستاد انتخاباتی و فعاليتهای ابولفضل فاتح مدير عامل سابق خبرگزاری دانشجويان ايران برای راه انداری سايت خبری ستاد انتخاباتی نخست وزير دوران دفاع مقدس و نامه گلايه آميز ميرحسين موسوی پس از اعلام نابهنگام و غير منتظره خاتمی همگی حکايت از جدی شدن حضور ميرحسين موسوی در انتخابات رياست جمهوری آينده دارد.
هم اکنون در جبهه اصلاحات علاوه بر مهدی کروبی، محمد خاتمی، ميرحسين موسوی و نيز عبدالله نوری از گزينه های مطرح کانديداتوری از سوی اين جناح است.
به گزارش تريبون ستاد انتخاباتی ميرحسين موسوی که فعالتيهای اوليه خود را از دو هفته پيش با معرفی آغاز کرده بود در حال آماده شدن برای اعلام رسمی کانديداتوری ميرحسين موسوی در هفته آينده است.

وی افزود: پس از اعلام صريح حضور خاتمی در روز يکشنبه حاميان ميرحسين موسوی در ديدار با وی از تصميم حضور آخرين نخست وزير جمهوری اسلامی خبر دادند.





















Copyright: gooya.com 2016