چهارشنبه 23 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عسگراولادی: اجماع عمومی اصولگرايان به سمت احمدی‌نژاد است، فارس

خبرگزاری فارس: دبير کل جبهه پيروان خط امام (ره) و رهبری گفت: اجماع عمومی اصولگرايان به سمت احمدی‌نژاد بوده و موضع اصولگرايان در انتخابات دهم، رقابت با اصلاح‌طلبان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حبيب‌الله عسکراولادی عصر امروز در جمع اصولگرايان گيلان در محل حزب موتلفه اسلامی استان در خصوص موقعيت اصولگرايان در انتخابات دهم رياست‌ جمهوری افزود: بايد تلاش کنيم اصولگرايان به يک جمع‌بندی واحدی برسند و نبايد از رايزنی‌ها مايوس شويم و می‌توانيم وحدت بالايی را در اصول‌گرايان پديد آوريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اظهار داشت: اخيرا برخی شخصيت‌ها و حتی کانديداها با مقام معظم رهبری ديدارهايی داشته‌اند و معظم‌اله نظرشان اين است که انتخابات دهم يک انتخابات حداکثری باشد و بيشتر از انتخابات گذشته مردم شرکت کنند.
عسکراولادی ادامه داد: آقا فرمودند هر کس انتقاد به رئيس جمهور و اعضای دولت دارد به طور شفاف و صميمی بگويد و تخريب و سياه نمايی نکند و اعضای دولت نيز با مردم شفاف سخن بگويند.
دبير کل جبهه پيروان خط امام (ره) و رهبری با بيان اينکه رئيس جمهور دولت دهم بايد بيشتر از دولت نهم اقتدار داشته باشد، تصريح کرد: دولت دهم بايد بتواند در صحنه‌های بين‌المللی با اقتدار مناسب‌تری عمل کند.
وی افزود: در حال حاضر احمدی‌نژاد در بين مردم محبوب است اما بايد به برخی دغدغه‌های مراجع تقليد، دانشگاهيان و... پاسخ دهد.
عسکراولادی تاکيد کرد: خواسته مقام معظم رهبری اين است که انتخابات ما برای دنيای اسلام يک الگوی انتخاباتی باشد و هر کس رأی آورد رئيس جمهور همه باشد.
وی با اشاره به موضع اصولگرايان در خصوص احمدی‌نژاد خاطر نشان کرد: به طور يقين احمدی‌نژاد کانديدای انتخابات دهم است و اجماع عمومی اصولگرايان به سمت وی است و اگر کسانی از اصولگرايان نيز در اين انتخابات کانديد شوند قطعا نامزد اصولگراها نخواهند بود.
عسکراولادی با اشاره به برخی رايزنی‌ها با کانديداهای اصولگرايان اذعان داشت: اگر مجموعه اصولگرايان روی احمدی‌نژاد به اجماع برسند کانديداهای ديگر اصولگرا به نفع کانديدای نهايی اصولگرايان کناره‌‌گيری می‌کنند.
وی اضافه کرد: همه بايد تلاش کنيم انتخابات رقابتی داشته باشيم و هر کس را که شورای نگهبان قبول کرد، نامزد انتخابات رياست جمهوری است.
دبير کل جبهه پيروان خط امام (ره) و رهبری به رقابت با اصلاح‌طلبان اشاره کرد و بيان داشت: پس از تاييد کانديدا از طرف شورای نگهبان نبايد بگوييم نامزدهای اصولگرا حق هستند و اصلاح طلبان حق نيستند بلکه موضع اصولگرايان در انتخابات دهم، رقابت با اصلاح‌طلبان است.
عسکراولادی تصريح کرد: اگر اصولگرايان پيروز انتخابات شوند با اصلاح‌طلبان رفاقت کنند و اگر اصلاح‌طلبان رأی آوردند رقابت را کنار گذاشته و برای ساختن کشور رفاقت کنند.
دبير حزب مؤتلفه اسلامی گيلان نيز در اين جلسه گزارشی از نشست مجموعه اصولگرايان گيلان در خصوص انتخابات دهمين دوره رياست جمهوری ارائه داد.
حسن کربلايی افزود: در بين گروه‌ها و جريانات سياسی گيلان اتفاق نظر و وحدت خوبی برقرار است و بايد در تهران و مرکز تلاش شود تا همه گروه‌ها به يک وحدت کامل برسند و در نهايت يک کانديدا از طيف اصولگرايان مطرح شود.
وی اظهار داشت: اگر در دوره گذشته و در برخی انتخابات‌ها نيز اختلافات و نظرات مختلفی در سطح استان‌ها مطرح می‌شود، از طرف مرکز اين مسايل بروز می‌کند.
کربلايی خاطر نشان کرد: اکثر گروه‌ها و طيف‌های اصولگرايان گيلان بر حمايت از احمدی‌نژاد در دوره دهم رياست جمهوری آمادگی دارند و در اين زمينه نشست‌هايی را نيز آغاز کرده‌اند.





















Copyright: gooya.com 2016