پنجشنبه 15 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ميرحسين موسوی: مشکلات اقتصادی گريبانگير همه محيط‌های کاری شده است، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
کنگره خانه کارگر شهر تهران با پيام ميرحسين موسوی,نخست وزير جمهوری اسلامی در دوران هشت ساله دفاع مقدس در محل سالن اجتماعات خانه کارگر آغاز شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا, متن کامل پيام ميرحسين موسوی به اين شرح است:
در همه جرياناتی که منجر به پيروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد و پس از آن به انقلاب عمق بخشيد و دامنه های آن را گسترده کرد, کارگران کشورمان سهم درخشانی داشتند.
آنان در شرايط دشوار دفاع مقدس و آشفتگی‌های ناشی از درهم ريختگی وضعيت کارخانه‌ها و کارگاه‌ها، نه تنها با آگاهی و عمل مثال زدنی خود از اقتصاد و توليد کشور صيانت کردند, بلکه فراتر از آن با اهدای خون‌های بسياری در دفاع مقدس در ايستادگی ملت ما نقش اساسی بازی کردند.
ايستادگی‌های قهرمانانه کارگران در مقابله با بمباران‌های دشمن به کارخانه‌ها و پالايشگاه‌ها حماسه هايی آفريد که هنوزمی‌تواند الهام‌بخش دولتمردان برای حل بحران‌های اقتصادی فعلی کشور باشد.
کارگران عزيز هم چون همه نيروهای زحمتکش کشورمان به خوبی می‌دانند که برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور که گريبانگير همه محيط‌های کاری است جز با تکيه به نيروی انسانی که ازاعتماد به نظام و دست‌اندرکاران سياست و اجرا سرشار باشد, امکان‌پذير نيست. واين هدف مهم تنها در سايه سياست‌های روشن و شفاف اقتصادی و حمايت‌های اصولی از نيروی کار ارزشمند کشور قابل حصول است.حمايت‌هايی که به مقاصد و طمع‌های سياسی آلوده نگردد و هدف آن رشد و تعالی و رفاه مادی و معنوی جامعه کارگری و همه نيروهای انسانی پر ارزش کشور باشد.
باشد که با کمک حضرت حق تعالی هم چون هميشه کارگران عزيز ما نقش سرنوشت‌ساز خود را در اين ساخت و عرصه به خوبی ايفا نمايند.





















Copyright: gooya.com 2016