شنبه 1 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت فعالان دانشجويی و خانواده دانشجويان زندانی در لحظه تحويل سال نو در برابر زندان اوين، ادوار نيوز

ادوارنيوز: جمعی از خانواده های دانشجويان زندانی به همراه فعالان دانشجويی که در لحظه تحويل سال نو در برابر زندان اوين حضور يافته بودند تا به صورت نمادين مراسم آغاز سال نو را برگزار کنند،توسط نيروهای امنيتی بازداشت شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ادوارنيوز در ميان بازداشت شدگان مادر نريمان مصطفوی دانشجوی زندانی،مهدی عرب شاهی،ميلاد اسدی و بهاره هدايت اعضای شورای مرکزی دفتر تحکيم وحدت،مجيد دری و سعيد فيض الله زاده دانشجويان محروم از تحصيل دانشگاه علامه و همچنين پدر و مادر ميلاد اسدی که به همراه فرزندانشان در اين مراسم شرکت کرده بودند ديده می شود.

همچنين فريد هاشمی و امين نظری ديگر اعضای شورای مرکزی تحکيم که برای پيگيری وضعيت بازداشت شدگان به پليس امنيت رفته بودند در اين محل بازداشت شده اند

نتيروهای امنيتی همچنين ضمن برخورد با ساير فعالان مدنی و دانشجويی حاضر،پلاک ماشين هايی که در برابر زندان حضور داشتند از جمله اتومبيل کيوان صميمی دبير کميته پيگيری بازداشت های خودسر را کنده اند.
گفتنی است روز گذشته نيز جمعی از فعالان حقوق بشری و خانواده زندانيان سياسی در برابر زندان حضور يافته بودند که نيروهای امنيتی با پخش گاز اشک اور ضمن متفرق کردن ايشان،تعدادی را بازداشت و نهايتا آزاد کردند.





















Copyright: gooya.com 2016