یکشنبه 30 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تاکيد احمدی نژاد برضرورت امکان دفاع درخشان و صابري ازاتهامات وارده

رئيس دفتر محمود احمدی نژاد در نامه اي به دادستان تهران خواستار رعايت قسط و عدل در رسيدگي به اتهامات "رکسانا صابري" و "حسين درخشان" شد.

به گزارش ايرنا متن نامه "عبدالرضا شيخ الاسلامي" رييس دفتر رييس جمهوري به "سعيد مرتضوي" به شرح زير است:

جناب آقاي سعيد مرتضوي
دادستان محترم تهران
سلام عليکم

به قرار اطلاع پرونده اتهامات آقاي حسين درخشان و خانم رکسانا صابري در مراجع قضايي در دست رسيدگي مي باشد.

نظر به تأکيد رياست محترم جمهوري، ترتيبي اتخاذ فرماييد تا مراحل رسيدگي به اتهامات افراد مذکور با دقت کامل و رعايت قسط و عدل و جميع موازين قانوني صورت گيرد و شخصاً مراقبت فرماييد تا متهمان بتوانند از کليه آزادي ها و حقوق قانوني براي دفاع از اتهامات وارده برخوردار باشند و کوچکترين حقي از آنها ضايع نشود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


"عبدالصمد خرمشاهي" وکيل رکسانا صابري روز گذشته (شنبه) در گفت وگو با خبرنگار قضايي و حقوقي ايرنا گفته بود که موکلش بر اساس دادنامه اي که تحويل گرفته به تحمل هشت سال حبس تعزيري محکوم شده است.

وي تاکيد کرده بود که "بر اساس قوانين جاري، دادنامه صادره ظرف 20 روز قابل تجديد نظر است و من در مهلت مقرر به تکليف قانوني خود عمل مي کنم."

رکسانا صابري که 31 سال سن دارد و از تابعيت ايراني برخوردار است، اواخر ژانويه (اوايل بهمن 1387) بازداشت شد و دستگاه قضايي سپس اتهام او را جاسوسي براي آمريکا اعلام کرد.

"حسين درخشان" نيز از وبلاگ نويساني است که گفته مي شود پس از بازگشب به کشور بازداشت شده است.





















Copyright: gooya.com 2016