یکشنبه 13 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کيهان: آقای کروبی‌ يارانت قبلا به تو می‌گفتند مرتجع و غضنفر اصلاحات! آفتاب

آفتاب: عليرغم پاسخ شديدالحن مهدی کروبی و اعتراض وی نسبت به توهين‌های اخير اين جريده، کيهان در شماره روز يکشنبه خود مجدداد اتهامات خود را نسبت به کروبی مطرح ساخته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سرويس سياسی آفتاب، کيهان با اشاره به کنفرانس خبری کروبی با رسانه‌های خارجی آورده است:‌ «در مصاحبه کروبی با خبرنگاران خارجی عناصری نظير عيسی سحرخيز (عنصر پشتيبانی کننده پايگاه‌های مطبوعاتی دشمن که تا حد دفاع از نامزدهای فراماسونرها و ساواکی‌ها هم پيش رفت)، عباس عبدی (اولين مطرح کننده خروج از حاکميت در حزب مشارکت که در آن روزگار مورد انتقاد کروبی قرار داشت) و غلامحسين کرباسچی وی را همراهی می‌کردند و مشورت می‌دادند».

کيهان افزوده است: «اين نامزد انتخاباتی در عين حال ترجيح داد برخی سئوالات را پاسخ ندهد و پاسخ‌ها را مکررا به عبدی و کرباسچی سپرد! و اين در حالی است که خبرنگاران قرار بود با وی آشنا شوند نه با اطرافيان نامزد»!

کيهان ادامه داده است: «به بازی گرفته شدن عناصر افراطی نظير عبدی، سحرخيز، باقی، نجفی، ابطحی، کرباسچی و... در ستاد کروبی- با وجود اين که تندروها همواره از وی به عنوان محافظه کار، مرتجع، غضنفر اصلاحات، طرف زد و بند با جناح مقابل و... معرفی کرده‌اند- همواره محل ابهام بوده است. اما قبضه تدريجی امور ستادها و شعارها و نگارش يا گفتن مواضع وی از سوی همين عناصر افراطی نشان می‌دهد که آنها بی‌دليل و برای رضای خدا به ستاد کروبی اردو کشی نکرده‌اند».





















Copyright: gooya.com 2016