پنجشنبه 28 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دعوت شورای نگهبان از کانديداها برای حضور در جلسه آينده، مهر

سخنگوی شورای نگهبان گفت: نامزدهای انتخابات رياست‌جمهوری برای حضور در جلسه آتی شورای نگهبان دعوت خواهند شد.
به گزارش خبرگزاری مهر ، عباسعلی کدخدايی با اشاره به جلسه ديروز چهارشنبه اعضای شورای نگهبان، افزود: جهارشنبه اولين جلسه عمومی اعضای شورای نگهبان، پس از انتخابات دهمين دوره رياست‌جمهوری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد . در جلسه صبح، ابتدا طی گزارشی، روند برگزاری انتخابات و فرآيند نظارت بر اجرای انتخابات به اعضای محترم شورای نگهبان ارائه شد و کارشناسان، گزارش‌های خود را از روند انتخابات ارائه دادند و سپس اعضای شورای نگهبان پرسش‌هائی را طرح کردند که کارشناسان به اين پرسش‌ها پاسخ دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون اجرائی و امور انتخابات شورای نگهبان افزود: در جلسه بعد از ظهر نيز گزارش هيات مرکزی نظارت بر انتخابات همراه با گزارشی از اعتراض‌ها و شکايت‌های سه کانديدای محترم، ارائه شد.

کدخدائی با اشاره به جلسه روز سه‌شنبه نمايندگان نامزدها در شورای نگهبان افزود: در جلسه بعد از ظهر ديروز، گزارشی از جلسه با نمايندگان نامزدها، به اعضای محترم شورای نگهبان ارائه شد و در نهايت، دو تصميم اتخاذ شد تا در جلسات آتی شورای نگهبان پيگيری شود.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: تصميم اول اين بود که از خود نامزدهای محترم دعوت کنيم، اوايل هفته آينده در جلسه عمومی شورای نگهبان که با حضور تمامی اعضای اين شورا تشکيل می‌شود حضور داشته باشند و ضمن بيان مطالبشان، اگر سوال و نظری دارند در حضور خود اعضای شورای نگهبان مطرح کنند و در واقع در يک تعامل مستقيم، مسائل مورد نظر نامزدهای گرامی و اعضای محترم شورای نگهبان مطرح شود.

کدخدائی افزود: بر اساس تصميم دوم، شورای نگهبان از معاونت اجرائی خواست تا از طريق کارشناسان، موضوع شکايات کانديداها به طور دقيق‌تر بررسی شود و نتايج آن به جلسه آتی و عمومی شورای نگهبان ارائه گردد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016