چهارشنبه 7 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خبر آزادی سعيد حجاريان کاملا دروغ است! موج سبز آزادی

با وجود خبرپراکنی‌های گسترده‌ی رسانه‌های جناح حاکم درباره آزادی سعيد حجاريان، «موج سبز آزادی» کسب اطلاع کرد که اين خبر کاملا دروغ است و خانواده‌ی حجاريان نسبت به هرگونه تحرکی برای آزادی وی ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش موج سبز آزادی، از ساعات پايانی شب گذشته سايت‌های اصولگرا ادعا کردند که سعيد حجاريان آزاد خواهد شد و صبح امروز نيز از دفتر سخنگوی قوه قضاييه خبری برای رسانه‌ها ارسال شد مبنی بر اينکه هاشمی شاهرودی دستور آزادی سعيد حجاريان را داده است و او امروز آزاد خواهد شد.

انتشار اين خبر باعث تماس گسترده کاربران و علاقه‌مندان با «موج سبز آزادی» شد که خواستار تاييد اين خبر بودند. متاسفيم که بايد به اطلاع مخاطبان عزيز برسانيم اين خبر درست نيست.

تا اين ساعت که وقت اداری امروز نيز به پايان رسيده، هيچ خبری از اقدام برای آزادی حجاريان در دست نيست و خانواده‌ی حجاريان نيز به کلی از دستور شاهرودی و طی شدن روند آزادی اين زندانی سياسی، ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند. بدين ترتيب خبر منتشر شده چيزی جز جنگ روانی با هدف منفعل کردن تلاش‌گران برای آزادی حجاريان به نظر نمی‌رسد.

«موج سبز آزادی» از همگان دعوت می‌کند به خبرهای اين چنينی اعتماد نکنند و به تلاش‌های خود برای آزادی سعيد حجاريان و ديگر زندانيان سياسی ادامه دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016