چهارشنبه 11 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نشست مجمع عمومی نمايندگان ادوار مجلس به دليل فشارهای وارده لغو شد، پارلمان نيوز

پارلمان‌نيوز: نشست مجمع ادوار نمايندگان مجلس که قرار بود امروز بعد از نماز مغرب و عشا با حضور چهره‌های برجسته اصلاح‌طلب در موسسه الهادی برگزار شود، لغو شد.

شهربانو امانی با اعلام اين خبر به خبرنگار پايگاه خبری فراکسيون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نيوز»، گفت:«طی تماس‌هايی که نيروهای امنيتی از روز دوشنبه و سه شنبه با مجمع داشتند، به شدت تاکيد کردند که اين نشست نبايد برگزار شود و در صورت برگزاری با آن به شدت برخورد می‌شود.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد:«از طرف ديگر موسسه الهادی به شدت تحت فشار بود که از برگزاری اين نشست خودداری کند.»

اين نماينده اسبق مجلس يادآور شد:«مجمع ادوار هر سه ماه يکبار مجمع عمومی خود را برگزار می‌کند که از ابتدای سال تاکنون، به خاطر حوادث بعد از انتخابات و اخيرا هم به خاطر مخالفت مراکز امنيتی برگزاری آن به تعويق افتاد.»

گفتنی است در اين مجمع عمومی قرار بود بزرگان اصلاحات از جمله آقايان خاتمی موسوی و کروبی و همچنين اعضای ارشد احزاب و گروههای سياسی اصلاح‌طلب حضور پيدا کنند.

در اين هفته اين دومين باری است که تجمع اصلاح‌طلبان با مخالفت‌های موکد لغو می‌شود، چرا که روز يکشنبه هم قرار بود مراسم افطاری با حضور خاتمی، موسوی و کروبی از طرف شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در مسجد اميرالمومنين(ع) برگزار شود که اين برنامه هم به دليل مخالفت‌های انجام شده لغو می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016