یکشنبه 15 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حکم جلب علی کروبی، فرزند مهدی کروبی صادر شد، فارس

خبرگزاری فارس: دستگاه قضايی حکم جلب علی کروبی را به اتهام فعاليت‌های سوء اقتصادی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار سياسی فارس، به دنبال شکايت مسئولان شرکت ايرانسل از شرکت خدماتی پرشين تاگام، دادسرای عمومی و انقلاب تهران حکم جلب مديران اين شرکت را صادر کرد.
پس از بازداشت يکی از مديران شرکت پرشين تاگام، وی در اعترافات اوليه اعلام کرد: شرکت پرشين تاگام توسط علی کروبی فرزند مهدی کروبی مديريت می شود و بنده تنها مسئوليت عقد قراردادها را بر عهده داشته‌ام.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


برپايه اين گزارش، شرکت پرشين تاگام قرار بوده در قبال دريافت مبلغی هنگفت بخشی از کارهای تبليغاتی شرکت ايرانسل را انجام دهد که به علت عدم تحقق اين مسئله،‌ شرکت ايرانسل از علی کروبی مدير پرشين تاگام به اتهام تصرف غيرقانونی بيش از ۲ ميليارد تومان شکايت کرده است.
اين گزارش می افزايد: اين مدير شرکت در حال حاضر با سپردن وثيقه آزاد است اما دستگاه قضايی حکم جلب سيار علی کروبی فرزند مهدی کروبی را صادر کرده است.
گفته می‌شود شرکت ايرانسل که يکی از اسپانسرهای مهدی کروبی در انتخابات رياست جمهوری بوده، حدود ۲ميليارد و چهارصد ميليون تومان کارت های اعتباری ايرانسل به شرکت خدماتی _ تبليغاتی پرشين تاگام تحويل داده اما اين شرکت از برگشت پول حاصل از فروش اين کارت ها خودداری کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016