سه شنبه 14 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"تحليل روز"، روزنامه پرمخاطب اصلاح طلب در شيراز توقيف شد، سايت تحليل روز

تحليل روز - روزنامه تحليل روز، چاپ شيراز در شماره ۷۵۶ به حکم هيات نظارت بر مطبوعات توقيف شد. اين روزنامه که از بهمن ماه ۱۳۸۵ در شيراز به مديريت و سردبيری بهمن حاجات نيا منتشر می شد، طی سه سال توانسته بود با رويکردی حرفه ای و تحليلی جايگاه خود را در افکار عمومی مردم شيراز و استان پيدا کند. گرچه مشی سياسی اين روزنامه اصلاح طلب بود ، اما همواره سعی داشت با رويکردی فراجناحی نقش و رسالت خودش را در اطلاع رسانی صحيح ايفا کند، چنان که اخبار و گفتگوهايی از همه گروه های سياسی همواره در اين روزنامه به چاپ می رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روزنامه تحليل روز جوان ترين تحريريه را در روزنامه های شيراز و حتی کشور داشت و طی دوره کوتاه انتشار خود توانسته بود مجموعه ای از نيروهای علاقه مند و حرفه ای را به عرصه مطبوعات فارس و کشور معرفی کند. تحليل روز اولين روزنامه استان فارس پس از انقلاب است که با حکم محروميت از انتشار مواجه می شود. از فردا، جای خالی اين روزنامه در کيوسک های روزنامه فروشی شيراز احساس خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016