سه شنبه 14 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسن رضايی روزنامه "ملت ما" را منتشر می‌کند، راديو فردا

روزنامه «ملت ما» قرار است به صاحب امتيازی محسن رضايی ميرقائد و مديرمسئولی اميرحسين مروی منتشر شود.

محسن رضايی، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام و از نامزدهای انتخابات رياست جمهوری دهم در ايران امتياز روزنامه «ملت ما» را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفته است و قرار است آن را منتشر ‌کند.

به گزارش خبرگزاری‌های ايران، هيات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه روز دوشنبه خود با انتشار اين روزنامه موافقت کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روزنامه «ملت ما» قرار است به صاحب امتيازی محسن رضايی ميرقائد و مديرمسئولی اميرحسين مروی منتشر شود.

سايت خبری «تابناک» و هفته‌نامه «ميهن» نيز از رسانه های نزديک به دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام به شمار می‌آيند.

آقای رضايی فرمانده پيشين سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در انتخابات رياست جمهوری اخير ايران نيز نامزد شده بود.

بر اساس اعلام وزارت کشور دولت احمدی‌نِژاد، وی در اين انتخابات تنها ۶۷۸ هزار رای کسب کرده بود، اين در حالی است که اين نامزد نزديک به اصولگرايان گفته است، بيش از سه ميليون رای داشته است.

به دنبال اعلام نتايج انتخابات رياست جمهوری محسن رضايی نيز همانند ميرحسين موسوی و مهدی کروبی نسبت به نتايج آن اعتراض کرد، اما پس از مدت کوتاهی شکايت‌های خود را از شورای نگهبان پس گرفت و حتی پيام تبريکی هم برای محمود ‌احمدی‌نژاد ارسال کرد.

هيئت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه روز دوشنبه خود همچنين با انتشار يک روزنامه ديگر، سه ماهنامه، ۱۱ فصلنامه و يک دو‌ فصلنامه موافقت کرده است.

روزنامه «سالداران» قرار است به صاحب امتيازی و مديرمسئولی عيسی فرهادی‌سرتنگی به جمع مطبوعات ايران افزوده شود.

در اين ميان، روز دوشنبه خبرگزاری «ايلنا» به نقل اسماعيل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی، گزارش داد: دادگاه رسيدگی به شکايت رحيم مشايی از روزنامه اعتماد ملی برگزار شده است و هيئت منصفه با اکثريت آراء به تبرئه اين روزنامه رای داده است.

وی با اشاره به ساير شکايت‌های مطرح شده عليه اين روزنامه افزود: «مقرر شد که به‌زودی جلسه‌ای برگزار و همه شکايات نيز در يک جلسه بررسی شود و شرايط به نحوی رقم بخورد که روزنامه در آينده نزديک چاپ شود.»

روزنامه «اعتماد ملی» که ارگان حزب اعتماد ملی به شمار می‌رفت، چندی پيش و به دليل انتشار نامه مهدی کروبی دبير کل اين حزب خطاب به برخی از امامان جمعه که اتهام‌هايی عليه وی وارد کرده بودند، توسط دادستانی تهران توقيف شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016