جمعه 22 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چهارسال حبس تعزيری برای حسن سلامت، نفر اول دکترای جامعه شناسی، ادوارنيوز

حسن سلامت دانش‌جوی رشته‌ی جامعه‌شناسی دانش‌گاه تهران که در حوادث بعد از انتخابات بازداشت شده بود، در شعبه‌ی ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ۴ سال حبس تعزيری محکوم شد.

حسام سلامت دانشجوی رشته جامعه شناسی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تهران که در پی حوادث بعد از انتخابات رياست جمهوری دوره دهم در تهران توسط نيروهای امنيتی بازداشت شده و پس از گذراندن دو ماه بازداشت در بند ۲۰۹ اوين با قرار وثيقه ی ۲۰۰ ميليون تومانی آزاد شده بود، هفته گذشته در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به تحمل چهار سال حبس تعزيری محکوم شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در جلسه رسيدگی به اتهامات اين فعال دانشجويی که هفته‌ی گذشته در شعبه ی ۲۶ دادگاه انقلاب تهران برگزار شد، علی رغم اين که نماينده ی دادستان ايرادات وارد بر کيفرخواست را که از جانب محمد اوليايی فرد، وکيل حسام سلامت به وی اعلام شد را پذيرفت؛ قاضی پورعباس با وارد دانستن اتهاماتی همچون تبليغ عليه نظام و تجمع و تبانی به قصد بر هم زدن امنيت کشور، وی را به تحمل چهار سال حبس تعزيری محکوم کرد.

حسن سلامت در روزهای قبل از انتخابات تحت نظر نيروهای امنيتی بوده و فعاليت‌های ايشان در دوره ‌ی کارشناسی در زمينه‌ی دانشجويی، موجب حساسيت نهادهای امنيتی در مورد وی شده بود و با وقوع بحران ناشی از انتخابات به بهانه‌ی ارتباط با دانش‌جويانی هم‌چون ضياء نبوی و مجيد دری دستگير شد.

محمد اوليايی فرد، وکيل اين فعال دانشجويی اعلام کرد که قطعا به اين حکم اعتراض خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016