جمعه 6 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی وزارت امور خارجه: جايزه نوبل شيرين عبادی توقيف نشده است، از موضع نروژ تعجب می‌کنيم، ايلنا

- از اين که مقامات نروژی در يک رويکرد بدون مطالعه و عجولانه، قوانين و مقررات مورد احترام همگان را ناديده گرفته و مواضع جانبدارانه اتخاذ کرده‌اند تعجب می‌کنيم
- اين گونه رويکردها مورد اعتراض ما است
- مقامات نروژی نگرش دوگانه خود همراه با اغراض سياسی را در قبال مسائل حقوق بشر نشان داده‌اند.


ايلنا: رامين مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاری پيرامون اقدامات وزارت امورخارجه نروژ در خصوص ادعای توقيف اموال بانکی خانم عبادی با رد اتهام توقيف مدال جايزه نوبل وی، اظهار داشت: از اين که مقامات نروژی در يک رويکرد بدون مطالعه و عجولانه، قوانين و مقررات مورد احترام همگان را ناديده گرفته و مواضع جانبدارانه اتخاذ کرده‌اند تعجب می‌کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به سازوکارهای محکم امور مالياتی در نروژ و ديگر کشورهای اروپايی و قوانين نظارتی شديد در جلوگيری فرار مالياتی و پرداخت آن توضيح داد: ما نمی‌دانيم چگونه مقامات نروژی بی‌توجه به مقررات مالياتی کشورها و استنکاف چندين مرحله از حسابرسی مودی مالياتی در برابر قانون درصدد توجيه اهمال و خودداری اشخاص در پرداخت حقوق مالياتی اموال منقول و غير منقول بر آمده و با اتخاذ مواضع خاص، ساز و کارهای حقوقی و قانونی حاکميتی کشورها را مورد ترديد قرار می دهند. اين گونه رويکردها مورد اعتراض ما است.
مهمان پرست با ارزيابی رويکردهای مقامات نروژی در تعامل با مسائل حقوق بشر اظهار داشت: مقامات نروژی با اتخاذ رای ممتنع در ارتباط با يکی از غير انسانی‌ترين تحولات ناشی از اقدامات رژيم صهيونيسی در غزه که از طريق دهها صفحه اسناد و گزاش گلدستون اثبات گرديد، نگرش دوگانه همراه با اغراض سياسی را در قبال مسائل حقوق بشر به افکار عمومی جهان پديدار ساختند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016