پنجشنبه 12 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ملوانان انگليسی: وارد آب‌های ايران شده بوديم، اشتباه کرديم، مهر

ملوانان انگليسی که به دليل ورود غير قانونی به آبهای سرزمينی ايران بازداشت شده و ديروز چهارشنبه آزاد شدند پس از ورود به دبی اعتراف کردند که وارد آبهای ايران شده بودند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه تايمز، پنج ملوان انگليسی پس از آنکه شب گذشته به سلامت وارد دبی شدند اعلام کردند که به دليل اشتباهی که در مسير حرکت خود داشتند وارد آبهای ايران شده بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين پنج ملوان در ادامه به رفتار خوب ماموران دريايی جمهوری اسلامی ايران با آنها در زمان بازداشت اذعان کردند.

"ديويد ميلی باند" وزير امور خارجه انگليس با استقبال از آزادی اين افراد گفت : من از اين حقيقت که مقامهای ايران در يک اقدام حرفه ای و روبه جلو اقدام به آزادی اين افراد کرده اند استقبال می کنم.

بر اساس اين گزارش، روز گذشته دريابانی جزيره سيری اعلام کرد: پنج انگليسی که در پی ورود غير قانونی يک شناور به آبهای جمهوری اسلامی ايران در محدوده جزيره سيری دستگير شده بودند، ساعتی پيش آزاد شدند.

اين دريابانی با اشاره به اظهارات سرنشينان اين شناور مبنی بر ورود اشتباه به محدوده آبهای سرزمين جمهوری اسلامی ايران در خليج فارس افزود: با بررسی‌های به عمل آمده و بازجويی از اين پنج سرنشين مشخص شد که ورود غير قانونی آنان به اشتباه انجام شده که با اخذ تعهدات لازم تصميم به آزادی بازداشت شدگان گرفته شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016