جمعه 11 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گاردين: مقامات امنيتی می گويند پاسداران ايران عوامل اصلی گروگانگيری ۵ شهروند بريتانيايی از جمله پيتر مور در بغداد هستند، صدای آمریکا

مقامات دولت بريتانيا می گويند روز چهارشنبه پيتر مور شهروند اين کشور که در عراق به گروگان گرفته شده بود، آزاد شده است.

پيتر مور که به عنوانِ برنامه ريز کامپيوتر برای وزرات دارايی عراق کار می کرد دو سال پيش همراه با ۴ محافظ خود در بيرون ساختمانِ وزرات دارايی عراق ربوده و به مکان نامعلومی، منتقل شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مقامات عراقی و بريتانيايی حاضر در عراق تأييد کرده اند که پيتر مور به سفارت بريتانيا در بغداد تحويل داده شده و معاينات پزشکی انجام شده نشان می دهد که وی از تندرستی کامل برخوردار است.

ديويد ميليبند، وزيرامورخارجه بريتانيا با ابراز خشنودی از اين رويداد گفت «پترمور با وجود ماهها اسارت از تندرستی کامل برخوردار است و زير نظر پزشکان برای معاينات پزشکی قرار دارد. خانواده و دوستانش نيز از اين آزادی آگاه شده منتظر ورودِ وی به کشورش هستند.»

ديويد ميليبند با محکوم کردن آدم ربايی تأکيد کرد گروگانگيری عملی جنايتکارانه است و دولت عراق بر آن است تا جلوی اينگونه اقدامات را در آينده بگيرد.

در همين حال روزنامه گاردين چاپ بريتانيا به نقل از مقامات امنيتی مدعی شده است که پاسداران ايران عاملان اصلی گروگانگيری ۵ شهروند بريتانيايی از جمله پيتر مور در بغداد هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016