چهارشنبه 16 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پناهندگی ديپلمات ايرانی در نروژ تکذيب شد، مهر

يک مقام مطلع در وزارت امورخارجه درباره شايعات رسانه های غربی مبنی بر پناهنده شدن سرکنسول ايران در اسلو پايتخت نروژ ضمن بی اهميت خواندن اين شايعه گفت: اين موضوع صحت ندارد.
اين منبع مطلع در وزارت امور خارجه در گفتگو با خبرنگار مهر تاکيد کرد: اين نوع اخبار در زمره ده ها شايعه ای است که منابع غربی به عنوان جنگ روانی و شانتاژ مطرح می کنند و پاسخگويی به اخبار از اين دست فاقد اهميت است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنين گفت: اين خبر شايعه ای بيش نيست و سرکنسول کشورمان در نروژ ماموريتش در اين کشور خاتمه يافته و نفر بعدی به زودی به جای ايشان عازم خواهد شد.

اين منبع آگاه اضافه کرد: قاعدتا ماموران ديپلماتيک ايران در خارج از کشور بعد از دوره ماموريتشان به کشور باز می گردند و مامور جديد به جای او اعزام می شود.

يادآوری می شود تلويزيون دولتی نروژ (NRK) طی گزارشی مدعی شد يکی از ديپلماتهای کشورمان در اسلو به خاطر اعتراض به وقايع اخير داخل ايران از دولت اين کشور تقاضای پناهندگی سياسی کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016