دوشنبه 28 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روزنامه فرهنگ آشتی، از روزنامه های منتقد دولت، توقيف شد، کلمه

هيات نظارت بر مطبوعات در جلسه امروز خود روزنامه فرهنگ آشتی، از روزنامه های منتقد دولت را لغو امتياز کرد.


کلمه:هيات نظارت بر مطبوعات در جلسه امروز خود روزنامه فرهنگ آشتی، از روزنامه های منتقد دولت را لغو امتياز کرد.

اين هيات همچنين در پی واکنشهای گسترده به نشريه همت که هر از چندگاهی منتشر می شد, همت و موج انديشه را هم لغو امتياز کرد.اين نشريه پيش از اين هم توقيف شده بود اما بدون نظارت و کنترل هيات نظارت در تيراژ بيش از ۲۰۰ هزار نسخه بر روی دکه ها توزيع و در برخی مناطق به صورت رايگان در اختيار مردم قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين نشريه که از حاميان دولت حاضر بود به هتاکی عليه هاشمی رفسنجانی و برخی از مسوولان پرداخت.

به گزارش ايرنا، نشريه همت که در تاريخ ۲۳ دی ماه جاری به دليل تخلفات مرتکب شده در شماره شش خود توسط دادستانی تهران توقيف شده بود، در جلسه امروز (دوشنبه) هيات نظارت بر مطبوعات لغو امتياز شد.

بر اساس اين گزارش، نشريه همت پيش از توقيف از سوی دادستانی تهران، از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دليل تخلفات مرتکب شده در ۲۰ دی ماه جاری تذکر کتبی گرفته بود.

روزنامه فرهنگ آشتی نيز که پيشتر توسط معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توقيف و با ابلاغ مقام قضايی رفع توقيف شده بود با ادعای تکرار در انجام تخلفات در جلسه امروز هيان نظارت لغو امتياز شد.

بنا بر اين گزارش نشريه موج انديشه نيز که همان نشريه همت با نام متفاوت بود و در تاريخ دوم دی ماه جاری به دليل پخش شايعات و مطالب خلاف واقع در مورد رسانه ملی توقيف شده بود در جلسه هفتگی هيات نظارت بر مطبوعات لغو امتياز شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016