دوشنبه 28 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روزنامه "امين جامعه" به دليل انتشار عکس شرکت کنندگان در مراسم عاشورا تشويق شد! کلمه

برای روزنامه «اعتماد» نيز به علت درج مطلبی تحت عنوان «دولت بی صدا» در صفحه ۴ ضميمه روز ۲۶ ديماه آن روزنامه و بکارگيری تعابير اهانت‌آميز و منشاء فتنه دانستن دولت جمهوری اسلامی، به استناد تبصره ۴ ماده ۹ و تبصره ماده ۳ قانون مطبوعات تذکر کتبی هیأت ارسال شد.


کلمه: محمدعلی رامين – دبير هیأت نظارت بر مطبوعات – پس از اعلام خبر لغو مجوز سه نشريه گفت: در اين جلسه روزنامه «امين جامعه» به علت عملکرد مثبت در زمينه انعکاس اغتشاشات روز عاشورا که بخش قابل توجهی از اعمال تخريبی و قانون شکنی‌های اغتشاشگران و بی حرمتی آنان نسبت به عزاداران امام حسين (ع) را به تصوير کشانده و موجب شناسايی و رسوايی حرمت‌شکنان گرديد، مورد تشويق قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش آفتاب امين جامعه روزنامه وابسته به نيروی انتظامی است که با انتشار گسترده عکس‌های شرکت‌کنندگان در تظاهرات روز عاشورا خواستار شناساسی آنان از سوی مردم شده‌ بود.

وی افزود: در اين جلسه مقرر شد به روزنامه «آفتاب يزد» به علت روند محتوايی پرتخلف از جمله مطالبی که موجب تبليغ و تشويق به شرکت در اجتماعات غيرقانونی منجر به اغتشاشات می‌گردد، برای بار ديگر تذکر جدی هیأت نظارت ارسال شود.

دبير هیأت نظارت برمطبوعات ادامه داد: برای روزنامه «اعتماد» نيز به علت درج مطلبی تحت عنوان «دولت بی صدا» در صفحه ۴ ضميمه روز ۲۶ ديماه آن روزنامه و بکارگيری تعابير اهانت‌آميز و منشاء فتنه دانستن دولت جمهوری اسلامی، به استناد تبصره ۴ ماده ۹ و تبصره ماده ۳ قانون مطبوعات تذکر کتبی هیأت ارسال شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016