یکشنبه 11 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير کشور: در اوج مطالبات حقوق شهروندی هستيم! پيشرفت‌های زيادی در زمينه حفظ حقوق شهروندی داشته‌ايم، ايلنا

ايلنا: وزير کشور معتقد است وزارت تحت مديريت وی پيشرفت‌های زيادی در زمينه حفظ حقوق شهروندی داشته است.
به گزارش خبرنگار ايلنا، مصطفی محمدنجار صبح امروز پس از حضور در مرقد حضرت امام و تجديد ميثاق با آرمان‌های آن امام در جمع خبرنگاران نسبت به تاثير حضور مردم در خنثی‌سازی توطئه دشمنان اظهار داشت: هر سال حضور ملت بزرگ ايران در روز ۲۲ بهمن که يک روز ملی و جشنی بر‌ای وحدت ملی است با شکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود:حضور تعدادی از معلوم الاحال که توسط عوامل خارجی تغذيه می‌شود در مقابل سيل خروشان ملت ايران قطره بيش نيست و اين حرکت دشمنان باعث می‌شود که ملت درس دندان‌شکن تازه‌ای به اربابان اين افراد چه در آن سوی مرزها و چه در اين سوی مرزها بدهند.
وزير کشور در پاسخ به سوال ديگری در خصوص برنامه‌های وزارت کشور برای حفظ حقوق شهروندی گفت: پيشرفت‌های زيادی در اين خصوص داشته‌ايم و اينکه ملت ما يک ملت سرزنده است و حقوق خود را در سطح بين‌المللی مطالبه می‌کند به اين معنا است که در اوج مطالبات حقوق شهروندی هستيم.
وی با بيان اينکه وزارت کشور برای حفظ حقوق شهروندی وظايف قانونی دارد و به اين وظايف خود نيز عمل می‌کند از تشکيل ستادی به نام صيانت از حقوق شهروندی ياد کرد و گفت: جلساتی نيز در اين زمينه با مسوولين مربوط داشته و داريم.
نجار مصوبات وزارت کشور در زمينه صيانت حقوق شهروندی را خوب ارزيابی کرد و گفت: ما صيانت از حقوق شهروندی را دنبال می‌کنيم زيرا هر شهروندی بايد بتواند حقوق خود را مطالبه کند البته ما نيز خدمتگذار اين ملت اين موضوع را دنبال می‌کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016