پنجشنبه 15 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهرداد رحيمی در زندان:‌‌ جهت اخذ اعترافات تلويزيونی ۸ ساعت مداوم بازجويی شدم، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر- مهرداد رحيمی،‌ فعال مدنی- سياسی که از ۱۱ دی‌ماه در بازداشت نيروهای امنيتی به سر می‌برد روز چهارشنبه ۱۴ بهمن طی تماسی تلفنی با خانواده خود اظهار داشت که تنها در روز چهارشنبه به مدت ۸ ساعت تحت بازجويی جهت اخذ اعترافات تلويزيونی قرار داشته است اما وی همچنان بر مواضع خود ايستاده و هيچ‌يک از اتهامات وارده را نپذيرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است امروز پنجشنبه خانواده رحيمی به ملاقات مهرداد خواهند رفت و او از آنان خواسته داروهای مسکن معده وی را همراه ببرند. با توجه به فشارهای وارده بر اين عضو کميته گزارشگران حقوق بشر نگرانی در مورد وضعيت جسمی و روحی او افزايش يافته است. اين در حالی است که در ديدار هفته گذشته نيز وی از فشار بازجويان پرونده برای اخذ اعترافات تلويزيونی خبر داده بود. مهرداد رحيمی در تماس تلفنی خود همانند ديدار هفته گذشته‌اش تأکيد نمود بازداشت خود را غير قانونی می داند و تمامی فعاليتهای خود را در چارچوب قانون اساسی دانسته و از انجام آن ها دفاع می کند.

مهرداد رحيمی، ۲۷ ساله و فارغ التحصيل کارشناسی ارشد حقوق بين الملل است. وی در جريان انتخابات رياست جمهوری اخير قائم مقام کميته دفاع از حقوق شهروندی ستاد مرکزی مهدی کروبی بود. در تاريخ ۱۱ دی‌ماه، وی پس از احضار به دفتر پيگيری وزارت اطلاعات به همراه پريسا کاکايی به محل مراجعه نمود و بازداشت گرديد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016