پنجشنبه 6 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده سپاه: حوادث در آينده تغيير ماهيت می دهند، می خواهند در آينده اين فکرهای پليد را با روش های جديد به عمل بنشانند، مهر

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اينکه مسير مبارزه حق و باطل ادامه خواهد داشت، در مورد آينده فتنه گفت: حوادث درآينده تغيير ماهيت می دهند. پس از ۲۲ بهمن فتنه شکست خورد و عده زيادی از فريب خوردگان متوجه باطل بودن راه شده و برگشته اند.
به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده کل سپاه که در جمع فرماندهان، مديران و کارکنان سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ سخن می گفت با اشاره به حوادث پس از انتخابات و برکات مترتب بر حضور مردم مومن و انقلابی ايران اسلامی گفت: عده ای در طول تاريخ سی ساله انقلاب اسلامی نتوانسته اند حق را تحمل کنند و از مسير حق منحرف شدند و بعضاً در مقابل آن ايستادند زيرا که تحمل نداشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرلشگر جعفری اضافه کرد: هرچه از انقلاب اسلامی می گذرد و بيشتر مستقر می شود و ما به سمت جامعه اسلامی پيش می رويم اين خطر برای همه وجود دارد مگر آنکه با سلاح تقوا و ارتباط مستمر با خدای متعال و تمسک به ائمه اطهار و بالا بردن بصيرت خودمان را از اين خطر بزرگ حفظ کنيم.

ايشان اضافه کرد: ‌در آينده هم همين مسير مبارزه حق و باطل ادامه خواهد داشت که بايد برای اين مراحل حساس آماده باشيم و همچون گذشته پيشتاز صحنه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی باشيم.

وی در مورد آينده فتنه گفت: پس از ۲۲ بهمن فتنه شکست خورد و عده زيادی از آنها متوجه باطل بودن راه شده و برگشته اند.

وی در پايان افزود: حوادث در آينده تغيير ماهيت خواهند داشت همان گونه که ما در دوران دفاع مقدس عمليات مشابه کم داشته ايم. ما و دشمن دايماً در حال تغيير بوديم. اکنون نيز اطاقهای فکر متعددی در داخل و خارج عليه انقلاب اسلامی وجود دارد که طبيعی است می خواهند در آينده اين فکرهای پليد را با روشهای جديد و برنامه های جديد به عمل بنشانند که بايد آمادگی لازم برای پيش بينی و مقابله در آينده وجود داشته باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016