شنبه 15 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد: سيستم اطلاعاتی ايران پاک‌ترين دستگاه اطلاعاتی دنيا است، ‌۱۱ سپتامبر يک دروغ بزرگ بود، ايلنا

ايلنا: رييس‌جمهور ماموريت سربازان گمنام امام زمان (عج‌) را ماموريتی الهی و مقدس دانست و گفت: وزارت اطلاعات بايد منسجم‌ترين‌، هماهنگ‌ترين ، مقتدرترين و روانترين تشکيلات کشور باشد.
به گزارش ايلنا، محمود احمدی‌نژاد در ديدار وزير، معاونين‌، مديران و کارکنان وزارت اطلاعات با تبريک ميلاد فرخنده پيامبر نور و‌رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) با بيان اينکه کارکنان وزارت اطلاعات ،عصاره زبده‌ترين نيروی‌های حزب‌الهی کشور است‌،‌اظهار داشت‌: امروز پاکترين دستگاه اطلاعاتی دنيا سيستم اطلاعاتی جمهوری اسلامی ايران است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رييس‌جمهور هدف اصلی از خلقت انسان را حکومت جهانی مبتنی بر توحيد و‌عدالت دانست و گفت‌:در طول تاريخ تلاش شياطين در مقابل مجاهدت‌های انبياء و صالحان بوده و دوره ما اوج نبرد حقيقت انسان با شياطين است‌.‌امروز شياطين در جبهه استکبار جهانی تجميع و متجلی شده‌اند.
وی اضافه کرد‌: فطرت بشر خدايی و آسمانی است و وقتی که انديشه بشر و‌ابعاد وجودی او محدود و زمينی شود به ناچار سقوط خواهد کرد .
رييس‌جمهورچپاول‌، زورگويی و کشتن حقيقت انسانيت را حاصل تفکر سرمايه داری دانست و گفت: دمکراسی ليبرال حاصل جنگ قدرت و ثروت است و جبهه بندی استکبار جهانی به سرکردگی آمريکا در برابر انقلاب اسلامی نقطه اوج نبرد جبهه توحيد با شياطين است.
رييس شورای‌عالی امنيت ملی با بيان اينکه همه بدی‌های تاريخ در جبهه استکبار جمع شده است، اظهار داشت‌: جناياتی که استکبار جهانی در دنيا مرتکب شده است‌، در طول تاريخ سابقه ندارد؛ امروز سنگين‌ترين کشتار واقدامات تروريستی در جهان با بلند کردن پرچم حقوق بشر توسط ايادی آنان صورت می‌گيرد .
احمدی نژاد با اشاره به اين که با ظهور انقلاب اسلامی انديشه مادی به چالش کشيده شد و مارکسيسم نابود شد‌، خاطر‌نشان کرد‌: امروز به فضل الهی نظام سرمايه‌داری که صهيونيست‌ها آن را پايه ريزی کرده‌اند نيز به پايان راه رسيده است .
رييس‌جمهور‌اضافه کرد :هجوم دولت آمريکا و لشکر‌کشی ناتو به منطقه صرفاً برای نجات نظام دمکراسی ليبرال و انديشه سرمايه‌داری است.
وی ماجرای ۱۱ سپتامبر و انهدام برج های دوقلو در آمريکا را يک سناريو و اقدام اطلاعاتی پيچيده دانست و گفت :‌۱۱ سپتامبر يک دروغ بزرگ و به عنوان بهانه‌ای برای مبارزه با تروريسم ، زمينه‌ساز لشکر‌کشی به افغانستان بوده است.
احمدی نژاد در ادامه با اشاره به دستگيری عبدالمالک ريگی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خاطر‌نشان کرد : دستگيری اين شرور تروريست سند ذلت دستگاه اطلاعاتی آمريکا – انگليس و رژيم صهيونيستی است.
رييس‌جمهور هنگام ورود به وزارت اطلاعات با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016