یکشنبه 5 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سریال در دست ساخت مصاحبه های تحت فشار زندانیان سیاسی علیه جنبش سبز، جرس

تدارک گسترده حکومت در آستانه سالگرد انتخابات مهندسی شده

جرس: تدارک گسترده ای برای سالگرد انتخابات 22 خرداد و آغاز جنبش سبز از سوی حکومت دیده شده است. به گزارش خبرنگار جرس از منابع آگاه، تلویزیون حکومتی برنامه های متعددی برای ساعات پربیننده تدارک دیده است. مهمترین این برنامه ها مجموعه ای از مصاحبه ها با اصلاح طلبان زندانی است.

این برنامه ها از تقطیع ساعتها مصاحبه با زندانیان سیاسی تحت فشار و شکنجه روانی ضبط شده و به هم چسبانیده شده است.

البته در این مصاحبه های تلويزیونی اصلاح طلبان در لباس زندانی نیستند، بلکه در صحنه هاي بازسازي شده نمایش داده می شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این مصاحبه ها در چند حال ضبط شده اند. برخي در داخل زندان ضبط شده و زندانی کلا توسط بازجو خُرد شده و زنداني زبان بازجوست.

تعداد این قیبل مصاحبه ها به زحمت به تعداد انگشتان یک دست می رسد.

دسته دوم مصاحبه هائي است که داخل زندان ضبط شده اما زندانی در هم شکسته نشده اما تحت فشار حاضر شده علیه هر دو جناح حاکم و معترض انتقاداتی در جلو دوربین برای اطلاع مسئولان نظام مطرح کند.

در این برنامه ها تنها انتقادات مطرح شده علیه معترضان تقطیع شده نمایش داده می شود. دسته سوم از مصاحبه ها در زمان مرخصی و با تهدید زندانی به عدم تمدید مرخصی اخذ شده است.

این مصاحبه ها به قصد تخریب شخصیت اصلاح طلبان و اعتراض سبز مردم ایران در شرائطی غیراخلاقی و غیرقانونی اخذ شده و مطابق موازین شرعی به تصریح مراجع تقلید اخذ و پخش و صدور حکم بر اساس آنها خلاف شرع است.

از سریال مستند مصاحبه های فرمايشی تا کنون سه قسمت تهیه شده و قسمتهای دیگر در دست تهیه است. این سريال که به سفارش دفتر رهبری با تدارکات گسترده ای در دست ساخت است قرار است بعد از تایید از سوی واحد فرهنگی دفتر رهبري در نیمه دوم خرداد از کانال یک تلویزیون حکومتی ایران نمایش داده شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016