جمعه 17 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فعاليت "پليس نامحسوس انتظامی" در پايتخت آغاز شد، ايسنا

سردار ساجدی‌نيا: پليس نامحسوس برای مقابله با سرقت و ماموريت‌های ويژه بکارگيری می‌شود

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آغاز به کار پليس نامحسوس انتظامی در پايتخت خبر داد.

سردار حسين ساجدی‌نيا در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: در سومين طرح فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برای ارتقای امنيت در پايتخت در سال جاری، ماموريت پليس نامحسوس انتظامی آغاز شد که ماموريت اين پليس کنترل محل‌های جرم‌خيز و احتمال وقوع جرم در رابطه با سرقت، اعم از جيب بری، کيف قاپی، کف زنی، سرقت لوازم خودرو و ... و ماموريت‌های ويژه است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اين پليس در اولين ماموريت خود در نمايشگاه بين‌المللی کتاب تهران حضور يافته است و از روز شنبه نيز در سطح شهر تهران به انجام ماموريت می‌پردازد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اين که ماموران پليس نامحسوس انتظامی همگی از پرسنل ناجا هستند به ايسنا گفت: ماموران پليس نامحسوس انتظامی دارای حکم ماموريت، کارت شناسايی، نشان ويژه پليس و کاور مخصوص بوده و فقط در حوزه سرقت و ماموريت‌های ويژه بکارگيری می‌شوند.

وی از شهروندان خواست به جهت جلوگيری از هرگونه سوء استفاده در هنگام انجام ماموريت پليس‌های نامحسوس از آنها کارت و حکم ماموريت و نشان ويژه را مطالبه کنند.

سردار ساجدی‌نيا تاکيد کرد: ‌از روز شنبه پليس‌های نامحسوس در مراکز پرتجمع شهر حضور يافته و به انجام ماموريت می‌پردازند.

به گزارش ايسنا، همچنين عصر پنجشنبه ماموران پليس نامحسوس با انجام مانوری در محل نمايشگاه کتاب تهران آغاز فعاليت خود را اعلام کردند.

ماموران پليس نامحسوس در اولين اقدام خود از توزيع کتابی با عنوان نام جعلی خليج عربی در بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللی کتاب تهران جلوگيری کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016