دوشنبه 17 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

منصور اسانلو به بند عمومی منتقل شد، هرانا

خبرگزاری هرانا - منصور اسانلو، رئيس زندانی هيئت مديره سنديکای کارگران شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه، روز يکشنبه مجددا به بند پنج زندان رجايی شهر کرج منتقل شد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، آقای منصور اسانلو در پی شکايت يک زندانی عادی که به جرم قتل برادرش در زندان بسر می برد با اتهام جديدی که با تهديد و اعمال فشار مسئولين حفاظت زندان بر اين زندانی انجام شده است، به سلول انفرادی سپاه پاسداران در زندان رجايی شهر منتقل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


منصور اسانلو که در تير ماه سال ۱۳۸۶ به اتهام اقدام عليه امنيت ملی بازداشت و به پنج سال زندان محکوم شده است، او از بيماری های قلبی و بينايی در رنج است.

تشکل های کارگری درايران و اتحاديه های بين المللی کارگری در جهان بارها خواستار اعطای مرخصی به آقای اسانلو برای درمان پزشکی و همچنين آزادی فوری او و ساير فعالان کارگر زندانی مانند ابراهيم مددی شده اند.

بند پنج زندان رجايی شهر به خاطر حضور زندانيان معتاد و مبتلا به بيماری های عفونی و مقاربتی «بند متادونی» خوانده می شود و آقای اسانلو بدون رعايت اصل تفکيک جرايم در ميان زندانيان معتاد به مواد مخدر و خطرناک تحمل حبس می نمايد.

شايان ذکر است سيد محمد روح الله هاشمی - فرزند مجتبی هاشمی - که به اتهام قتل برادر و همسر برادرش در زندان رجايی شهر محبوس است، به تحريک کرمانی رييس و معاونش فرجی، از مسئولان حفاظت زندان بر عليه منصور اسانلو اعلام شکايت کرده و پرونده جديدی برای اين فعال کارگری از سوی دادگاه انقلاب تشکيل شده است.

روح الله هاشمی پس از شکايت عليه اسانلو به ساير زندانيان اعلام داشت که با تهديد افراد مذکور دست به اين اقدام زده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016