چهارشنبه 16 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادامه بازداشت مشکوک عبدالرضاتاجيک، پروين تاجيک: نمی دانم چرا و برای چه دستگير شده و کجاست، کمپين بين المللی حقوق بشر

پروين تاجيک خواهر عبدالرضا تاجيک روزنامه نگار زندانی در مصاحبه ای با کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران گفت که پس از دستگيری برادرش درروز ۲۲ خرداد خبری از مکان دستگيری، دليل دستگيری و اينکه در چه وضعيت به سر می برد ندارند. او در مصاحبه با کمپين از اميدواری برای ديدار با برادرش پس از ديدار با دادستان تهران خبر داد.

پروين تاجيک گفت: « از روز ۲۲ خرداد که عبدالرضا بازداشت شدند تا به امروزما از ايشان هيچ اطلاعی نداريم. ايشان نه زنگی به خانه زده اند ونه ما از جا و موقعيتشان خبری داريم. به دادستانی خيلی مراجعه کرده ام اما هنوز جواب مشخصی داده نشده است. فردا قراراست به زندان اوين سربزنم. يک نامه ملاقات گرفتم با عبدالرضا. نمی دانم موفق می شوم يا نمی شوم. فردا به زندان اوين مراجعه می کنم شايد بتوانم عبدالرضا را ببينم و بفهمم که اصلا در چه وضعيتی است و کجا است، چرا دستگير شده و کی دستگيرش کرده است. اين سوالاتی است که بدون جواب مانده وما نمی دانيم.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خانم تاجيک با اشاره به اميدواری های وی وخانواده در خصوص ديداربا عبدالرضاتاجيک گفت: «امروز(دوشنبه) با آقای دادستان ملاقات کردم وبه ايشان گفتم من متاسفم از اينکه برادر من ادم درستی است وقانونمند است و دوست دارد قانون اجرا شود. چون آقای دادستان ظاهرا دستشون را در جنگ از دست دادند. من گفتم فکر نمی کنم که شما دست خود را داده باشيد که در کشور بی قانونی بشود. برادر من فقط دنبال کار قانونی است. دوست دارد که قانون اجرا شود. دوست دارد که به هموطنش کمک کند. من فقط دلم از اين موضوع می سوزد. ای کاش ما ادمهای بدی بوديم و هرکاری دلمان می خواست می کرديم ودر زندان جايمان نبود.»

تاجيک گفت که حتی دادستان هم نمی دانست برادرش کجاست: « البته ايشان گفت که من چنين نظری ندارم روی شما. شما برويد ملاقات کنيد تا ببينيم بعدا چه می شود. ظاهرا آقای دادستان هم نمی دانستند که ايشان چرا، توسط کی دستگير شده و کجا هستند»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016