جمعه 25 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شرايط نامساعد جسمی سينا گلچين و وحيد اصغری، در پی عدم رسيدگی پزشکی به زندانيان بند ۳۵۰، هرانا

خبرگزاری هرانا - سلامت جسمانی سينا گلچين و وحيد اصغری، دو تن از زندانيان محبوس در بند ۳۵۰ زندان اوين، به دليل عدم رسيدگی پزشکی، در معرض خطر جدی قرار گرفته است.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، سينا گلچين و وحيد اصغری، دو تن از بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات که به عفونت شديد گوش مبتلا هستند به دليل عدم وجود متخصص در بهداری زندان، تاکنون تحت هيچ گونه درمانی قرار نگرفته اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سينا گلچين، دانشجوی رشته ی عمران دانشگاه آزاد تهران- مرکز است که ۱۷ دی ماه سال گذشته به اتهام شرکت در راهپيمايی ۶ دی ماه (عاشورا) توسط نيروهای امنيتی در منزلش بازداشت شد. قاضی صلواتی اين دانشجوی ۲۰ ساله که فاقد سابقه بوده را به ۸ سال حبس تعزيری محکوم کرد که اين حکم در دادگاه تجديد نظر به ۴ سال و ۶ ماه حبس تقليل يافت.
وحيد اصغری نيز از بازداشت شدگان پس از انتخابات است که مدتی را در سلول های انفرادی بند ۲۴۰ محبوس بوده و هم اکنون نيز در بند ۳۵۰ (معروف به بند کارگری) نگهداری می شود.
گفتی است، محمد صديق کبودوند رئيس سازمان دفاع از حقوق بشر کردستان، روز گذشته پس از بيهوشی کامل به علت بالا رفتن فشار خون، به بهداری منتقل شده بود.
پيش تر وضعيت جسمانی چندين تن از زندانيان محبوس در اين بند منجمله مجيد توکلی، حامد روحی نژاد، محسن جعفری، پيمان کريمی آزاد و حمزه کرمی به دليل عدم رسيدگی پزشکی، در معرض خطر جدی قرار گرفته بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016