شنبه 26 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه سازمان دانش آموختگان ايران (ادوارتحکيم) در محکوميت فاجعه تروريستی زاهدان، ادوارنيوز

ادوارنيوز: سازمان دانش آموختگان ايران اسلامی (ادوار تحکيم وحدت) حملات و انفجارهای تروريستی در زاهدان را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ادوارتحکيم، اين سازمان با انتشار اطلاعيه ای اين حادثه خونين و دردناک را به عموم ملت ايران و خصوصا خانواده های داغديده تسليت گفت.

متن اطلاعيه به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به نام خدا

فاجعه دردناک کشته و زخمی شدن ده ها تن از هموطنان و شهروندان زاهدان در پی حمله تروريستی و ددمنشانه ۲۴ تيرماه که در جوار مسجد جامع زاهدان صورت گرفت ديگر بار چهره پليد و زشت خشونت، تعصب و ناامنی را به ملت ما نشان داد. بی شک چنين کشتار بی رحمانه ای از انسان های بی گناه، با هيچ آيين و مسلک راستينی در جهان همخوانی ندارد و عاملان تروريست اين حمله به ويژه با انتخاب خانه خدا که محل امن و آسايش و پناهگاه تمامی انسانهاست به عنوان قتلگاه بی گناهان، به روشنی دوری هرچه تمام تر خود از اصول اوليه انسانيت و ديانت را به نمايش گذاشتند.

سازمان دانش آموختگان ايران اسلامی (ادوار تحکيم وحدت) کشته شدن تعدادی از هموطنان را به ملت شريف ايران و خصوصا بازماندگان و خانواده های داغدار تسليت گفته و ضمن اعلام انزجار از مسببان و محکوميت اين فاجعه به نهادها و دستگاه های امنيتی نيز يادآور می شود که صيانت از جان و مال کليه شهروندان به ويژه در مناطق بحران خيز مصداق بارز ايجاد و گسترش امنيت و اولين و اساسی ترين وظيفه نهادهای امنيتی کشور است و طبعا ورود در عرصه های رقابت سياسی و اشتغال به سرکوب مطالبات مردمی خصوصا در يک سال گذشته، اين ارگان ها را از وظيفه ذاتی خود باز می دارد.

همچنين بديهی است که رفع هرگونه تبعيض قومی و مذهبی از مناطقی مانند سيستان و بلوچستان و تلاش در جهت توسعه همه جانبه تنها راه برچيدن بساط تروريست ها و بسط امنيت پايدار و رفاه در اين مناطق است.

سازمان دانش آموختگان ايران اسلامی (ادوارتحکيم وحدت)
۲۵ تيرماه۱۳۸۹


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016