چهارشنبه 6 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال عبدالله مومنی، بهمن احمدی امويی و احمد کريمی به سلول انفرادی، کلمه

براساس گزارش های دريافتی از داخل اوين ، اسامی ساير زندانيان منتقل شده به سلول انفرادی هنوز مشخص نيست اما تعداد اين زندانی ها بيش از ده نفر گزارش شده است.


کلمه :عبدالله مومنی ،بهمن احمدی امويی ، احمد کريمی و تعدادی ديگر از زندانيان سياسی بند ۳۵۰ در روز ميلاد حضرت مهدی( عج) به سلول انفرادی منتقل شدند.

به گزارش کلمه براساس گزارش های دريافتی از داخل اوين ، اسامی ساير زندانيان منتقل شده به سلول انفرادی هنوزمشخص نيست اما تعداد زندانی های منتقل شده به سلول انفرادی بيش از ده نفر گزارش شده است.

اين زندانيان در پی اعتراض به برخوردهای نامناسب و زننده ماموران و مسوولان بند ۳۵۰ اوين از جمله مصطفی بزرگ نيا رييس اين بند به انفرادی منتقل شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روز دوشنبه گذشته هم زمان با روز ملاقات زندانيان بند ۳۵۰ ،هم خانواده های زندانيان و هم زندانيان سياسی اين بند با برخوردهای توهين آميز ماموران و مسوولان بند زندان مواجه شدند و به همين دليل زندانيان در همان روز دست به اعتراض زدند و حتی در سالن ملاقات کابين زندان اوين شعارهايی سر دادند که مسوولان زندان با اعزام نيرو به سالن ملاقات کابينی تلاش کردند آنها را آرام کنند و به سلول هايشان بازگردانند

مسوولان بند ۳۵۰ در واکنش به اعتراض زندانيان به جای بررسی و رسيدگی به اعتراض زندانيان ،علاوه بر قطع تمامی تلفن های بند ۳۵۰ ،تعدادی از زندانيان از جمله عبدالله مومنی ،بهمن احمدی امويی و احمد کريمی را به سلول انفرادی منتق کردند.

سه مشاور مير حسين موسوی عليرضا بهشتی شيرازی ،قربان بهزاديان نژاد و علی عرب مازار، عبدالله مومنی فعال دانشجويی ، بهمن احمدی امويی روزنامه نگار ،علی مليحی ، ميلاد اسدی ، علی تاجرنيا ، کيوان صميمی ،حسين نورانی نژاد ، مجيد دری ، ضيا نبوی ، احمد کريمی ،علی زاهد و …. از ديگر زندانيان سياسی اين بند محسوب می شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016