یکشنبه 17 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فيدل کاسترو: اقدام نظامی عليه ايران عواقب جبران‌ناپذيری برای آمريکا دارد، ايلنا

رهبر کوبا هشدار داد که در صورت صدور فرمان حمله واشنگتن به ايران، فرمان مرگ آنی صدها ميليون تن صادر خواهد شد که در ميان آنها تعداد بی‌شماری از مردمان خودشان و نيز ملوانان ناوگان‌های آمريکا در آب‌های ايران خواهند بود.


ايلنا: رهبر کوبا که در نشست پارلمان اين کشور شرکت کرده بود، گفت که اقدام نظامی عليه ايران عواقب جبران ناپذيری برای آمريکا خواهد داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا به نقل از رويترز، «فيدل کاسترو» هشدار داد که در صورت صدور فرمان حمله واشنگتن به ايران، فرمان مرگ آنی صدها ميليون تن صادر خواهد شد که در ميان آنها تعداد بی‌شماری از مردمان خودشان و نيز ملوانان ناوگان‌های آمريکا در آب‌های ايران خواهند بود.
کاسترو در سخنرانی ۱۲ دقيقه‌ای خود که به طور مستقيم از تلويزيون کوبا پخش شد، گفت که آمريکا و متحدانش بر سر مسئله‌ هسته‌ای ايران جهان را در آستانه جنگ هسته‌ای قرار داده‌اند.
وی پيش از اين نيز هشدار داده بود که بازنده اصلی اقدام نظامی عليه ايران، آمريکا خواهد بود.
فيدل کاسترو با هشدار نسبت به عواقب اعمال تحريم و اقدام نظامی آمريکا عليه ايران گفت: «بدترين مسئله برای آمريکا اين است که آنها با مقاومتی در ايران رو‌به‌روی می‌شوند که هرگز در عراق آن را تجربه نکرده بودند.»
وی همچنين گفت: «آمريکا در دوراهی دشواری در خاورميانه گرفتار شده است، نه می‌تواند از منطقه بيرون بروند و نه می‌تواند آنجا بماند.»
رهبر کوبا افزود: «آمريکا نمی‌تواند از طريق ديپلماسی از اين وضعيت خارج شود، تنها راهکار پيش رو برای اين کشور استفاده از قدرت تسليحاتی است.»
کاسترو در ماه جولای سال ۲۰۰۶ ميلادی به دليل بيماری از قدرت کناره گرفته و مسئوليت اداره امور کشور را به «رائول کاسترو»، برادر خود منتقل کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016